شناسهٔ خبر: 66664783 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

تاریخ شروع نقل‌وانتقالات لیگ مشخص شد؛ سه ماه نقل‌وانتقالات!

سازمان لیگ تاریخ شروع نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی فوتبال ایران را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -
تاریخ شروع نقل‌وانتقالات لیگ مشخص شد/ سه ماه نقل‌وانتقالات!
کد خبر: 660291
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۵ ۱۸:۴۵:۱۱

با اعلام سازمان لیگ و ارسال مصوبه به هیئت‌های فوتبال، پنجره نقل و انتقالات تابستانی از روز هفتم تیر ماه آغاز می‌شود تا کمتر از یک ماه پس از پایان لیگ بیست و سوم، نقل و انتقاد پرهیجان پیش فصل شروع شود.

به گزارش ورزش سه، بر اساس جدول زمانبندی سازمان لیگ، پنجره تابستانی فوتبال ایران از روز 7 تیر ماه آغاز خواهد شد و تا 28 شهریور ماه ادامه خواهد داشت تا لیگ برتر چیزی نزدیک به سه ماه نقل و انتقالات را تجربه کند که فرصتی بسیار خوب برای بازیکنان و مربیان خواهد بود تا جابجایی موردنظر خود را داشته باشند.

برای پنجره زمستانی هم نقل و انتقالات از روز 12 دی آغاز می‌شود و تا 8 بهمن ادامه خواهد داشت تا به صورت حدودی بازه مربوط به نیم فصل لیگ بیست و چهارم هم دست اهالی فوتبال برسد.

همچنین برای لیگ دسته اول و دوم نیز همین بازه سه ماه در تابستان و یک ماه در زمستان در نظر گرفته شده اما برای لیگ برتر بانوان، پنجره تابستانی یک ماه و نیم خواهد بود و از روز اول شهریور آغاز خواهد شد.

بر این اساس فوتبال ایران خود را آماده 93 روز حساس و جنجالی در تابستان خواهد کرد که با داغ‌ترین اخبار و شایعات و البته انتقال‌های رسمی همراه می‌شود. لیگ بیست و سوم روز 11 خرداد به پایان می‌رسد و به عبارتی دوره تعطیلی فوتبال باشگاهی در ایران همین بازه خواهد بود که البته در همین مقطع کوتاه نیز باید منتظر مذاکرات مخفیانه تیمها و بازیکنان نیز ماند.

برای فصل جدید تیمهای پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور به عنوان مدعیان قهرمانی، هنوز تکلیف نیمکت خود را مشخص نکرده‌اند و اگرچه گمانه زنی در این مورد وجود دارد اما فعلا به صورت رسمی خبری اعلام نشده است. از بین سایر تیمهای بالای جدول ملوان، گل‌گهر، شمس‌آذر و ذوب‌آهن به احتمال فراوان تغییراتی را روی نیمکت خود خواهند داشت.

 

نظر شما