شناسهٔ خبر: 66663819 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

دستگیری 6 سارق حرفه‌ای خانه‌های مرکز تهران دستگیری 6 سارق حرفه‌ای خانه‌های مرکز تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 6 سارق حرفه‌ای خبر داد که برای سرقت از شهرستان استان البرز به تهران می‌آمدند. به گزارش اعتمادآنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: بعد از سرقت‌ از خانه‌ای در مرکز تهران، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود:

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 6 سارق حرفه‌ای خبر داد که برای سرقت از شهرستان استان البرز به تهران می‌آمدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: بعد از سرقت‌ از خانه‌ای در مرکز تهران، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد 6 مرد جوان ابتدا خانه موردنظر را شناسایی و سپس در زمان مناسب با تخریب در وارد منزل شده و اقدام به سرقت وسایل باارزش کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین‌ گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها به خانه‌های زیادی در تهران دستبرد زده‌اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه‌ متهمان را در ماهشر و کمالشهر استان البرز شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را طی عملیات‌ منسجم دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از خانه‌‌‌های شهروندان در مرکز تهران اعتراف کردند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه‌ متهمان اموال مسروقه از جمله، طلاجات، جواهرات، تلویزیون، فرش کشف شد، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

منبع: etemadonline-660256

نظر شما