شناسهٔ خبر: 66663496 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رقابت اندیشکده‌ها در مرحله نهایی دومین جایزه ملی سیاستگذاری کلید خورد

دومین جایزه ملی سیاستگذاری با هدف حمایت از پروژه‌های برتر سیاست‌پژوهی کشور با حمایت خانه اندیشه‌ورزان به مرحله نهایی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین جایزه ملی سیاستگذاری با هدف حمایت از پروژه‌های برتر سیاست‌پژوهی کشور با حمایت خانه اندیشه‌ورزان به مرحله نهایی رسید. در  این مرحله از جایزه، پروژه‌های سیاستی در ۴ محور به رقابت می‌پردازند:
- محور بینشی و اندیشه‌ای
- محور استراتژیک و راهبردی
- محور عملیاتی و اجرایی
- محور تولید و توسعه محصول

 

در مرحله نهایی محور تولید و توسعه محصول، چهار پروژه زیر در حضور هیئت داوران ارائه شدند:

- سامانه جمع نویسی برای سازمان اداری و استخدامی کشور / با ارائه محمد واثقی از اندیشکده شفافیت برای ایران
- معجزه شفافیت برای ایران / با ارائه رضا پهلوان از اندیشکده شفافیت برای ایران
- ارتقای کارآمدی سیاستگذاری اقتصادی از طریق سامانه شفافیت فروشگاهی / با ارائه محمدحسین قمری از اندیشکده کار و اشتغال میزان
- سامانه هوشمند ارائه خدمات حقوقی / با ارائه میثم نظری از شرکت خلاق پیشگامان نوین افزار

هیئت داوران مرحله نهایی دومین جایزه ملی سیاستگذاری در محور تولید و توسعه محصول را حسین میرزاپور، سیدعلی روحانی و سیدمحمدحسین سجادی نیری تشکیل می‌دادند.

 

مرحله نهایی دومین جایزه ملی سیاستگذاری در محور تولید و توسعه محصول با ارائه ۴ ‍‍پروژه به پایان رسید. در این محور اندیشکده شفافیت برای ایران با ۲ پروژه «سامانه جمع نویسی برای سازمان اداری و استخدامی کشور» توسط محمد واثقی و «معجزیه شفافیت برای ایران» توسط رضا پهلوان؛ اندیشکده کار و اشتغال میزان با ارائه پروژه «ارتقای کارآمدی سیاستگذاری اقتصادی از طریق سامانه شفافیت فروشگاهی» توسط محمدحسین قمری و شرکت خلاق پیشگامان نوین افزار ثریا با ارائه پروژه «سامانه هوشمند ارائه خدمات حقوقی» توسط میثم نظری حضور داشتند.

نظر شما