شناسهٔ خبر: 66662409 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پیکان بدموقع پنجر شد!/ سلام دوباره به بحران در سال ۱۴۰۳

پیکان در بدترین زمان ممکن به بحران سلام کرده و حالا در منطقه خطر سقوط است.

صاحب‌خبر -

پیکان فصل را خوب شروع نکرد اما بعد از تغییر مدیریت و سرمربی، رضا عنایتی توانست در دور برگشت سر و سامانی به وضعیت خودروسازان در جدول بدهد.

با شروع دور برگشت پیکان ۳ مساوی متوالی آورد تا اینکه در چهارمین مسابقه در اصفهان موفق به پیروزی مقابل سپاهان شد. برد ۳-۲ در ۱۸ اسفند آنقدر روحیه بخش بود که پیکان را از این رو به آن رو کرد.

آنها در بازی بعدی ملوان را هم با یک گل بردند که مثل سپاهان از تیم‌های بالای جدولی بود. شکست مقابل پرسپولیس کارنامه پیکان در سال ۱۴۰۲ را بست، در حالی که با این دو پیروزی با ارزش پیکان تا رتبه دوازدهم جدول بالا آمده بود.

در شروع سال ۱۴۰۳ پیکان با یک گل استقلال خوزستان را برد. در هفته بیست و سوم که پیکان ۲۴ امتیازی شد و در جدول دور برگشت یکی از تیم‌های نیمه بالایی بود. این روند همه را امیدوار کرد که پیکان به روزهای خوب سلام کرده اما...

نگاه کنید به نتایج بازی‌های تیم عنایتی پس از برد بازی اول در این سال، مساوی ۲-۲ در رفسنجان مقابل مس و سپس در تهران برابر هوادار و بعد از آن سه شکست متوالی در قزوین ۲-۱ مقابل شمس آذر،  در تهران ۱- ۰ برابر آلومینیوم  و حالا هم که در فولادشهر برابر ذوب آهن با همین نتیجه...

یعنی پیکان هر سه بازی اخیر و ۹ امتیاز را از دست داد و پیش از آن نیز دو بازی را مساوی کرد، یعنی ۵ بازی و ۱۵ امتیاز ممکن و تنها ۲ امتیاز کسب شده که باعث شده تیم‌های پایین‌تر از پیکان به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شوند.

با نتایج هفته بیست و هفتم نساجی به امتیاز ۲۵ رسید تا همسایه پیکان شود. استقلال خوزستان و فولاد هم ۲۲ امتیازی هستند و با یک برد در صورت ناکامی مجدد پیکان به این تیم خواهند رسید و حتی خود صنعت نفت در قعر جدول نیز با ۲۰ امتیاز کماکان امیدوار است. مگر اینکه عنایتی هرچه زودتر پیکان را به مسیر موفقیت برگرداند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس ترسناک شد؛ نسخه برزیلی کارساز بود/ اوسمار بالاتر از برانکو، یحیی و حتی فرهاد مجیدی

نظر شما