شناسهٔ خبر: 66659241 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فرصت‌امروز | لینک خبر

نوسان قیمت طلا و سکه در معاملات بازار

صاحب‌خبر -

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات امروز هر سه روند افزایشی، کاهشی و رنج را تجربه کرد. روز سه  شنبه قیمت اونس جهانی طلا افزایشی شد و قیمت طلای داخل را با خود همراه کرد. کاهش قیمت دلار نیز برخی قطعات سکه را کاهش داد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز،  قیمت طلا و سکه روز سه  شنبه روند متوازنی نداشت. افزایش قیمت طلای جهانی به بازار طلای داخلی آرایش صعودی داد و کاهش دلار، بازار سکه را با خود همراه کرد. امروز تلرانس قیمتی در بازار طلا و سکه نوسانات بسیار محدودی داشت.

نوسان قیمت طلا و سکه در معاملات بازار

معامله گران علاوه بر اثر افزایش قیمت اونس و کاهش قیمت دلار بر بازار داخلی، معاملات بازار طلا را در شرایط رکودی می دانند و معتقدند موضوع سامانه جامع تجارت و چالش های پیش روی فعالان بازار طلا، معاله گران این بازار را نسبت به دادوستد دلسرد کرده است.

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با کاهش ۱۰ دلاری روی رقم ۲۳۴۶ در حال معامله است.

نیم سکه پرچمدار رشد قیمت شد

قیمت سکه امامی امروز سه  شنبه ۲۵ اردیبهشت با کاهش ۱۷ هزار تومانی بازگشایی شد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۴۰ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان در حال معامله است. سکه  بهار با رقم ۳۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی در حال معامله است و نسبت به روز یکشنبه ۱۵ هزار تومان رشد دارد.

گفتنی است قیمت نیم   سکه با رقم ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی معامله می شود و رشد ۱۰۰ هزار تومانی دارد. قیمت ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش در کانال ۱۴ میلیونی عقب نشینی کرد و با رقم ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در حال معامله است. قیمت سکه گرمی بدون تغییر قیمت و با رقم ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی معامله می شود.

حباب سکه صعودی شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایش دارد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۸۱ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۵۷۹ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۹ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۳۶۵ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۲۰ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز در بیشتر قطعات افزایش پیدا کرد و تنها حباب ربع سکه ۶۸ هزار تومان کاهشی شد. حباب سکه امامی ۱۲۸ هزار تومان، سکه بهار ۱۱۴ هزار تومان، نیم سکه ۱۶۵ هزار تومان و سکه گرمی ۱۷ هزار تومان رشد دارد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

نظر شما