شناسهٔ خبر: 66658920 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

برگزاری پنجمین جشنواره کوبانی با یاد فیلمساز فقید بانه‌ای

صاحب‌خبر -

13:27

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «کوبانی» با یاد و بزرگداشت «طاها کریمی» فیلمساز فقید بانه‌ای در بخش‌های مختلف رقابتی داستانی، به گزارش رسیده، انیمیشن و مستند در کشور آلمان برگزار می‌شود.
پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «کوبانی» به مدیریت «جنکو شریف» کارگردانی و مدیر فیلمبرداری کُرد سوری مقیم اروپا و با یاد و بزرگداشت «طاها کریمی» کارگردان فقید کُرد ایرانی در روزهای 16 تا 18 شهریور ماه سال جاری (6 تا 8 سپتامبر 2024) در کشور آلمان برگزار می‌شود.
مسئولان این رویداد از سینماگران سراسر جهان درخواست کرده‌اند تا آثار خود را از طریق لینک https://forms.gle/xAXT5b4FQ5gGuB2i6 به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
در اطلاعیه این رویداد سینمایی آمده است:
جشنواره بین‌المللی فیلم «کوبانی» با اشتیاق، اعلام می‌کند که پذیرش آثار ارسالی برای پنجمین دوره این رویداد سینمایی، برای سفری به میان فرهنگ‌های جهان، از روز 12 اردیبهشت ماه جاری (1 می 2024) باز شده و تا روز 11 تیر ماه سال جاری (1 ژوئیه 2024) ادامه خواهد داشت.
سینماگران علاقمند، برای فرستادن آثار خود، بر روی لینک مورد نظر، کلیک کرده و سپس با وارد کردن اطلاعاتی همچون، نام فیلم به زبان انگلیسی یا عربی، مدت زمان اثر، زبان فیلم، طبقه‌بندی، تاریخ تولید، خلاصه‌ای از آن و همچنین اطلاعات فنی، صوتی و … فرم ارسال فیلم را پر نمایند و پس از پرکردن و امضا، فرم را با مجوز پیوست ارسال کنند.

نظر شما