شناسهٔ خبر: 66658538 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ایجاد دو آزمایشگاه تخصصی برای توسعه میادین نفتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر قصد دارد تا در زمینه توسعه میادین نفتی سپهر و جفیر، دو آزمایشگاه تخصصی را در قالب انعقاد موافقت نامه‌ای ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، موافقت‌نامه همکاری بین شرکت اکتشاف توسعه و تولید پاسارگاد و دانشگاه صنعتی امیرکبیر به امضای احمد محمدی کارفرما و محمد جواد عامری شهرابی، معاون پژوهشی این دانشگاه رسید.

از آنجایی که شرکت اکتشاف توسعه و تولید پاسارگاد کارفرما قراردادی با شرکت ملی نفت ایران برای توسعه و تولید میدان نفتی «سپهر» و «جفیر» در استان خوزستان منعقد کرده است و با انعقاد این موافقت نامه قصد دارد از خدمات دانشگاه صنعتی امیرکبیر و خدمات مطالعه آزمایشگاهی ایجاد شکاف هیدرولیکی و بهبود کیفیت سیمان استفاده کند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز اعلام کرده است از تمامی تجهیزات، امکانات، توانایی‌های مالی، فنی، تجارب لازم و همچنین نیروی انسانی متخصص و مجرب برای انجام امور مربوط به خدمات مندرج در این موافقت‌نامه همکاری کند.

این دانشگاه در این همکاری قصد دارد تا با عالی‌ترین و جدیدترین استاندارد‌ها و به شرط تضمین نتیجه، آزمایشگاه تخصصی طراحی فرایند‌های لایه شکافی (پروپاینت/ اسید) و آزمایشگاه تخصصی گل وسیمان با همکاری کارفرما را ایجاد کند.

نظر شما