شناسهٔ خبر: 66658111 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

انسیه خزعلی خطاب به دختران دانش‌آموز: من نماینده شما در هیات دولت هستم

انسیه خزعلی خطاب به دختران دانش‌آموز گفت: من، نماینده شما در هیات دولت هستم و وظیفه دارم حافظ بسیاری از منافع شما باشم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: «از سال گذشته ویترین دخترانه برای مطالبات، چالش‌ها و دغدغه‌هایشان در فضای مجازی راه‌اندازی شد تا در آنجا برخی از مطالباتشان را به ما برسانند.»

جشن بزرگ «فردامون» با حضور سه هزار دختر دانش‌آموز و جمع کثیری از زنان آینده‌ساز کشور در محل سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم جشن ویژه روز دختر ضمن عرض تبریک فرارسیدن دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، خطاب به دختران دانش‌آموز در این مراسم گفت: من، نماینده شما در هیئت دولت هستم و وظیفه دارم حافظ بسیاری از منافع شما باشم.

او با بیان اینکه هیأت دولت در سفر‌های استانی بخشی از بودجه خود را به دانش‌آموزان اختصاص داده است، افزود: ما در سفر‌های استانی برای بازماندگان از تحصیل، دختران عشایری و روستایی برنامه و اعتبار ویژه‌ای را اختصاص می‌دهیم. همچنین، برای دغدغه‌های ذهنی، چالش‌های فکری و مطالباتی که دانش‌آموزان از دولت دارند، تلاشمان این است که همه این موارد را بشناسیم و برای برآورده شدن آن‌ها تا جایی که توان داریم و امکانات کشور اجازه می‌دهد حرکت‌هایی داشته باشیم.

خزعلی تصریح کرد: از سال گذشته ویترین دخترانه برای مطالبات، چالش‌ها و دغدغه‌هایشان در فضای مجازی راه‌اندازی شد تا در آنجا برخی از مطالباتشان را بتوانند دریافت کنند و برخی پیام‌ها و خواسته‌هایشان را به ما برسانند.

معاون رئیس‌جمهور گفت: برای شنیدن نظرات، دغدغه نخبگان و کسانی که استعداد ویژه‌ای دارند، آماده هستیم و رویداد‌های ویژه‌ای را نیز برگزار کرده‌ایم و البته رویداد‌های بیشتری هم در راه است.

خزعلی افزود: شما دختران، رهبران آینده و مدیران آینده کشورمان هستید و طبق شعار زیبای این برنامه، آینده شبیه شماست و به شما تعلق دارد.

منبع: مهر

نظر شما