شناسهٔ خبر: 66657149 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

هشدار برای مالکان جدید استقلال/ پرونده فساد و دلالی هنوز باز است!

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات لیگ برتر قطعا مسئولان باشگاه استقلال در اندیشه جذب بازیکنان جدید برای تقویت استقلال هستند.

صاحب‌خبر -

در شرایطی که باشگاه استقلال در حال حاضر ۳ بازیکن خارجی به نام‌های رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف و کوین یامگا را در اختیار دارد باید گفت این تیم از این نظر شرایط مثبتی را در رابطه با حضور بازیکنان خارجی‌اش تجربه می‌کند.

رافائل سیلوا که در پایان فصل گذشته از استقلال جدا شد در نیم‌فصل نقل و انتقالاتی لیگ برتر به جمع آبی‌پوشان برگشت تا با استقلال به کسب و کار فوتبالی‌اش ادامه دهد. سیلوا از شرایط خود در استقلال راضی به نظر می‌رسد و احتمالا فصل آینده هم با استقلالی‌ها خواهد ماند.

گوستاو بلانکو و جلال‌الدین ماشاری‌پوف نیز با استقلال تا پایان فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر قرارداد دارند و تا تیر ماه سال ۱۴۰۴ با آبی‌پوشان ادامه خواهند داد. آن‌ها این هفته‌ها یکی از تأثیرگذارترین‌های استقلال به شمار می‌روند. شنیده‌ها از اردوی تیم استقلال در تمرینات و مسابقات این تیم حاکی از آن است که استقلال مشکلی با این بازیکنان نداشته و جواد نکونام از هردوشان راضی به نظر می‌رسد.

هشدار برای مالکان جدید استقلال/ پرونده فساد و دلالی هنوز باز است!

اما ستاره مهم و تاثیرگذار تیم استقلال یعنی کوین یامگا که از زمستان سال گذشته به دلیل جراحت شدید در ناحیه چشم قادر به همراهی بازیکنان تیم استقلال نبوده و حالا اعلام کرده حاضر است با یک چشم برای استقلال بازی کند، یکی دیگر از این دسته بازیکنان است. فوتبالیستی که در طول سال‌های حضورش در استقلال همواره یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم به شمار می‌رفته حالا هم خودش را آماده کمک به استقلال معرفی کرده است.

با توجه به نزدیک شدن فصل نقل و انتقالات و این احتمال که شاید باشگاه و مالکان جدید آن بخواهند در فصل نقل و انتقالات بازیکن خارجی به خدمت بگیرند قطعا باید این موضوع را مدنظر قرار بدهند که در جذب نفرات خارجی دقت عمل بالایی داشته باشند. برای مثال حضور بازیکنان عراقی در سال‌های گذشته و یا تعدادی از بازیکنان کروات و غیره که آمدند و در استقلال نه‌تنها تاثیر چندانی در عملکرد کلی تیم نداشتند بلکه با شکایت‌هایشان از این مجموعه و یا مشکلات حاشیه‌ای دردسرهایی را هم برای استقلال به وجود آوردند.

قطعا همکاری با آژانس‌های معتبر بین‌المللی برای نقل و انتقال بازیکن می‌تواند در این زمینه به مدیران و مالکان جدید باشگاه استقلال کمک شایانی کند تا در آینده با دردسرهای این‌چنینی مانند دریافت شکایت‌های متعدد از فیفا مواجه نشوند.

این روزها با مطرح شدن پرونده‌های دلالی در فوتبال به وضوح می‌توان دریافت که چه افرادی با چه نیاتی منتظر فرصت فصل نقل و انتقلالت هستند تا افراد کم‌تجربه تازه‌وارد در فوتبال مانند سرمایه‌گذاران غیرفوتبالی در استقلال را با چالش‌های این‌چنینی مواجه ساخته و از این طریق پول‌های هنگفتی به جیب بزنند.

این مطلب را هم ببینید: استقلال - فولاد؛ ۸ بازیکنی که در لیست نبودند!

نظر شما