شناسهٔ خبر: 66654425 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی ایران | لینک خبر

تغییر شاسی داخلی، راز استحکام آیپد پرو جدید

حانیه شریف حانیه شریف

صاحب‌خبر -

آیپد پروی ۱۳ اینچی جدید که به تازگی معرفی شده، با قطر ۵.۱ میلی متری، باریک‌ترین محصولی است که تا شرکت اپل تا به امروز تولید کرده است.

آیپد پرو مدل ۲۰۱۸، آخرین نسخه‌ای از این دستگاه بود که با طراحی جدید عرضه شد و این طراحی جدید از طرف کاربران با انتقاداتی روبرو شد. ظاهرا برخی از کاربران، از میزان نازک بودن این مدل شکایت داشتند و حتی برخی ادعا کردند که تعدادی از این دستگاه‌ها، خم شده از جعبه اصلی درآمده است.

حالا مدل جدید از آیپد پرو نیز با قطر اولترا نازک طراحی و تولید شده و برخی از کاربران بابت استحکام این مدل نیز نگران هستند. اما یکی از مسئولین اپل-Greg Jozwiak- در مصاحبه‌ای اعلام کرده که این بار، تغییراتی در ساختار و ترکیب داخلی مدل جدید آیپد پرو اعمال شده که استحکام و قدرت بیشتری به این دستگاه می‌دهد.

دو مدل جدید ۲۰۲۴ این دستگاه، آیپد پرو ۱۱ اینچی با قطر بدنه ۵.۳ میلی متر و مدل ۱۳ اینچی با قطر ۵.۱ میلی متر هستند که مدل ۱۳ اینچی، عنوان باریک‌ترین محصول اپل را به خود اختصاص داده است.

Greg Jozwiak در مصاحبه خود اعلام کرده که هیچ قابلیت و فاکتوری در مدل اولترا نازک آیپد پرو جدید، قربانی طراحی دستگاه نشده و این دستاورد با تکیه بر مهندسی هوشمند و تکنولوژی جدید سیلیکون اپل، قدرت بدنه این مدل‌ها را افزایش داده است.

همچنین اپل در سخنرانی معرفی این مدل، مدعی شده که عملکرد دمایی آیپد پروی جدید نیز به میزان ۲۰ درصد ارتقا یافته و این قابلیت، با کمک تعبیه صفحات گرافیتی در ترکیب برد اصلی و استفاده از آلیاژ مس در لوگوی اپل ایجاد می‌شود.

منبع: 9to5mac

نظر شما