شناسهٔ خبر: 66648911 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

مسئول روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان:

راه‌اندازی گروه تلویزیونی و خبرگزاری بسیج در سپاه بیت‌المقدس کردستان

سرهنگ حسین خالدیان با بیان اینکه گروه تلویزیونی سپاه بیت المقدس کردستان شروع به کار کرده است؛ عنوان کرد: هم اکنون ۱۲ دفتر خبرگزاری بسیج فعال در سطح استان وجود دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، سرهنگ حسین خالدیان امروز در همایش روابط عمومی ها امروز در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی استان به مناسبت روز روابط عمومی با تبریک این ایام اظهار داشت: روابط عمومی صرفاً یک شغل اداری نیست بلکه یک ذوق و هنر و هنر ارتباط بین جامعه و رسانه برقرار می کند در انعکاس عملکرد اخبار و رویدادهای سازمانها و ادارات دولتی مختلف است و این هنر رسانه ها و روابط عمومی هاست.

وی در ادامه گفت: نقش مهمی که روابط عمومی ها و اصحاب رسانه و رسانه ها دارند این است که باید روشنگری کنند یعنی هر چه ما روشنگری کنیم اما اگر اطلاع رسانی نشود یعنی عملا هیچ کاری انجام نشده و در این میان رسانه ها و اصحاب رسانه نقش بسزایی در تبیین دارند.

خالدیان در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در شش دوم سال ۱۴۰۲ در استان کردستان توانستیم دفتر خبرگزاری بسیج را افتتاح کنیم و در ۱۱ رده شهرستان‌ها راه اندازی شده و هم اکنون ۱۲ دفتر خبرگزاری بسیج فعال در سطح استان وجود دارد و در مدت کوتاه ۹ ماهه فعالیت این خبرگزاری نزدیک ۵ هزار عضویت شده اند و امیدواریم این میزان عضویت را با حمایت رده های بالا افزایش دهیم.

وی در ادامه گفت: در این مدت همچنین گروه تلویزیونی افتتاح شد و این گروه تلویزیونی با حمایت های صدا و سیما مرکز کردستان فعال است.

خالدیان به افتتاح دارالقرآن سپاه بیت المقدس در شش ماهه دوم سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت تاکنون ۲۴ حافظ قرآن از یک تا بیست جزء در این دارالقرآن آموزش دیدند که انشالله در سال‌جاری افزایش پیدا کند.

وی به افتتاح گروه تواشیح و مدیحه سرایی در سپاه بیت المقدس اشاره کرد و تصریح کرد: در رده های مختلف ۱۵۶ نفر خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج داشتیم که موفق شدیم ۲۴ خبرنگار را برای آنان کارت خبرنگاری صادر کنیم و پیگیری و صدور مجوز دفتر فعالیت خبرگزاری بسیج از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما