شناسهٔ خبر: 66643134 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

قبل از صحبت درباره روز بعد از پایان جنگ غزه، باید ابتدا حماس از بین برود قبل از صحبت درباره روز بعد از پایان جنگ غزه، باید ابتدا حماس از بین برود

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مدعی شد که تا زمان وجود حماس، نمی‌توان به مردم غزه اجازه اداره این باریکه را داد. به گزارش فارس، نتانیاهو مدعی شد: «قبل از صحبت کردن در مورد روز بعد از پایان جنگ [در نوار غزه]، ابتدا حماس باید از بین برود». شبکه «الجزیره» به نقل از وی گزارش داد:

صاحب‌خبر -

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مدعی شد که تا زمان وجود حماس، نمی‌توان به مردم غزه اجازه اداره این باریکه را داد.

به گزارش فارس، نتانیاهو مدعی شد: «قبل از صحبت کردن در مورد روز بعد از پایان جنگ [در نوار غزه]، ابتدا حماس باید از بین برود».

شبکه «الجزیره» به نقل از وی گزارش داد: «ما با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم که یک ارتش مدرن قبلاً هرگز با آنها روبه‌رو نشده بود. ما باید از خود دفاع کنیم و از آمریکایی‌ها یا دیگران درخواست کمک نمی‌کنیم».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تاکید بر تداوم کشتار فلسطینی‌های ساکن نوار غزه، ادعا کرد: «مصمم به پیروزی مطلق هستیم و حماس را نابود می‌کنیم، با تمام توان ضربه می‌زنیم و از هیچ تلاشی برای بازگرداندن افراد ربوده شده دریغ نمی‌کنیم».

طبق این گزارش، نتانیاهو در ادامه ادعاهای خود افزود: «تا زمانی که حماس هنوز وجود دارد، نمی‌توان به مردم محلی غزه اجازه داد این باریکه را اداره کنند».

منبع: etemadonline-660150

نظر شما