شناسهٔ خبر: 66630139 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد

صدیقی دوباره نقل مجلس شد

روزنامه اصولگرا: آیا موضوع زمین ازگل و پرونده کاظم صدیقی قرار است رسیدگی شود یا نه؟

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - موضوع زمین ازگل و پرونده کاظم صدیقی هنوز یکی از پربحث‌ترین اخبار و پر ابهام‌ترین مسائل در ذهن افکار عمومی است. موضوعی که به رغم توضیحات ارائه شده از سوی صدیقی هنوز جای بررسی دارد و به اعتماد عمومی لطمات قابل توجهی زده است. در این شرایط به جای چاره‌اندیشی برای رفع سریع ابهامات و جلب دوباره اطمینان مردم، شاهد اقداماتی هستیم که به حساسیت‌ها دامن می‌زند.

حضور دوباره کاظم صدیقی به عنوان امام جمعه از جمله این اقدامات است. شاهد آنکه در آخرین فقره با موجی از واکنش‌ها و انتقادات همراه شد. مثلا روزنامه اصولگرای فرهیختان با طرح این سوال که « آیا موضوع زمین ازگل و پرونده کاظم صدیقی قرار است رسیدگی شود یا نه؟ » نوشت: « هنوز بخش زیادی از سوالات جامعه درمورد فساد برخی افراد که به‌صورت عمومی منتشر شده بدون پاسخ باقی مانده است. برای مثال در ماجرای زمین‌های ازگل و اسنادی که منتشر شد افکارعمومی هنوز پاسخ خود مبنی‌براینکه در واقعیت امر چه اتفاقی رخ داده بود را دریافت نکردند. در چنین فضایی آقای صدیقی همچنان به‌عنوان امام‌جمعه در نمازجمعه تهران حضور دارند و افکارعمومی همچنان سردرگم است که آنچه در ماجرای ازگل اتفاق افتاد، اساسا قرار است پیگیری شود یا به نتیجه‌ای رسیده است یا خیر؟»

همه واکنش‌ها اما با این ملایمت و منطقی نبود، مثلا بهرام پارسایی، نماینده مجلس دهم در یادداشتی، با اشاره به اظهارات جنجال برانگیز کاظم صدیقی که گفته بود: خدا به اعمال انسان ها نگاه نمی‌کند بلکه به نیت های آنها نگاه می‌کند، نوشت: «چهار هزار متر زمین به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان و ماهیانه یک میلیار تومان به حساب شما نتیجه ی نیت شماست!؟ زرتشت حرف از گفتار و پندار و کردار نیک می زند، تو از کردار گذشتی و از پندار می گویی! تفاوت از زمین تا آسمان است!»

کاظم صدیقی جنجال به پا کرد /پارسایی: تفاوت از زمین تا آسمان است!

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما