شناسهٔ خبر: 66622464 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

اعتراف اسرائیل به توان موشکی بالای حزب‌الله

اقتصادنیوز: رئیس شورای امنیت داخلی اسرائیل امروز (یکشنبه) در سخنانی به توان موشکی بالای حزب‌الله و قدرت آن برای هدف قرار دادن سراسر سرزمین‌های اشغالی اذعان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، « تزاچی هانگبی » رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در این باره اعتراف کرد: اگر حزب‌الله بخواهد که تمام اسرائیل را هدف قرار دهد، می‌تواند چنین کاری را انجام دهد.

وی گفت: حزب‌الله ده‌ها هزار موشک نقطه‌زن در اختیار دارد.

خبر مرتبط
نیروهای رضوان حزب الله آماده عملیات است

اقتصادنیوز: رسانه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نوشت: با وجود حملات ارتش طی ماه های گذشته، توان عملیاتی نیروهای رضوان (وابسته به حزب الله ) کاهش نیافته و خدشه ای نیز به آن وارد نشده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی»، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در نوار غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اشغالی کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

خبر مرتبط
حزب الله لبنان مواضع صهیونیست ها را با خاک یکسان کرد

اقتصادنیوز: حزب الله یک مرکز نظامی دیگر رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

خبر مرتبط
مواضع اسرائیل به آتش کشیده شد / حزب الله بیانیه داد

اقتصادنیوز: حزب‌الله دو عملیات جدید را علیه مواضع ارتش اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رساند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

نظر شما