شناسهٔ خبر: 66621608 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

اختصاصی فرهیختگان؛

اولین حریف نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا مشخص شد

طبق آخرین اخبار، اولین حریف نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا مشخص و قهرمان جام حذفی ایران به مصاف قهرمان پرزیدنت کاپ امارات می رود.

صاحب‌خبر -
اولین حریف نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا مشخص شد

فرهیختگان: اولین دوره لیگ نخبگان آسیا در حالی اواخر شهریورماه سال جاری در قالب 2 گروه 12 تیمی به صورت لیگ در دو منطقه غرب و شرق آسیا برگزار می‌شود که پیش از آن نمایندگان برخی کشورها در پلی آف این رقابت‌ها برای حضور در مرحله اصلی به مصاف هم خواهند رفت. بر همین اساس و طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار فرهیختگان، نماینده ایران در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها که با تصمیم فدراسیون فوتبال قهرمان جام حذفی خواهد بود، در دیدار پلی‌آف با قهرمان پرزیدنت کاپ امارات مصاف خواهد داد تا برنده این مسابقه راهی مرحله اصلی شود. در حال حاضر تیم‌های الوصل و النصر امارات به فینال این رقابت‌ها رسیده‌اند که برنده این دیدار که 5 روز دیگر مشخص خواهد شد، با قهرمان جام حذفی ایران در پلی آف لیگ نخبگان دیدار می‌کند. در حال حاضر 8 تیم در جام حذفی ایران حضور دارند و با حذف استقلال و پرسپولیس برگزاری این رقابت‌ها تا مشخص شدن قهرمان جام حذفی کشورمان ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ دیدار پلی آف لیگ نخبگان آسیا در دور اول درحالی بین قهرمانان جام حذفی ایران و پرزیدنت کاپ امارات برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا بازنده این دیدار راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد تا به این ترتیب در صورت شکست نماینده کشورمان و عدم راهیابی به لیگ نخبگان، این تیم به همراه تیم سوم لیگ برتر راهی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

نظر شما