شناسهٔ خبر: 66619504 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

افشاگری بادیگارد سابق: «شنیدم آنجلینا جولی به فرزندانش گفت با پدرشان وقت نگذرانند» افشاگری بادیگارد سابق: «شنیدم آنجلینا جولی به فرزندانش گفت با پدرشان وقت نگذرانند»

آنجلینا جولی متهم شده که قصد دارد رابطه فرزندانش با برد پیت را با دور نگه داشتن آن ها هنگام ملاقات با پدرشان خدشه‌دار کند. بر اساس پرونده هایی در دادگاه عالی لس‌آنجلس، این بازیگر هالیوودی متهم شده که قصد دارد پس از جدایی میان همسر سابق و شش فرزندش جدایی بیندازد. در اظهاریه ای جنجال‌برانگیز، یکی از

صاحب‌خبر -

آنجلینا جولی متهم شده که قصد دارد رابطه فرزندانش با برد پیت را با دور نگه داشتن آن ها هنگام ملاقات با پدرشان خدشه‌دار کند.

بر اساس پرونده هایی در دادگاه عالی لس‌آنجلس، این بازیگر هالیوودی متهم شده که قصد دارد پس از جدایی میان همسر سابق و شش فرزندش جدایی بیندازد.

در اظهاریه ای جنجال‌برانگیز، یکی از محافظان سابق این زوج بیان کرده که جولی به فرزندانش گفته از پیت در زمانی که تحت حضانت او هستند، دوری کنند.

42

47

اسناد مربوط به این ادعای جنجالی به عنوان بخشی از پرونده «جنگ گل رز» این زوج مشهور بر سر فروش سهم تاکستان و عمارت فرانسوی شاتو میراوال توسط جولی علنی شد.

جولی، سهم ۶۲ میلیون دلاری خود از این عمارت و تاکستان را در سال ۲۰۲۱ بدون اطلاع پیت به یوری شفلر، میلیاردر روسی فروخت که طبق ادعای پیت، این اقدام برخلاف توافق اولیه آنها مبنی بر اطلاع قصد فروش به طرف مقابل بوده است.

43

پیت ۶۰ ساله و جولی ۴۸ ساله در یک نبرد طولانی‌مدت بر سر عمارت شاتو میراوال گرفتار شده اند.

تونی وب، سرباز سابق بریتانیایی که بیش از ۲۰ سال برای این خانواده کار می کرد، ادعا کرده که جولی او را پس از اینکه دو تن از پرسنل امنیتی اش پس از جدایی با پیت همکاری کردند، اخراج کرد.

44

بر اساس اسنادی که وکلای پیت امروز به دادگاه تسلیم کرده اند، وب ادعا کرده که دستیار شخصی جولی به دو همکار او گفته که پس از اینکه مشخص شد آنها ممکن است در نبرد حضانت این زوج مدارکی علیه جولی به دادگاه ارائه دهند، «از آن ها شکایت خواهد کرد».

اسناد ارائه‌شده به دادگاه نشان می دهند که همکار وب به او گفته که شنیده جولی «فرزندانش را تشویق می کند تا از گذراندن وقت با پیت در طول ملاقات ها خودداری کنند».

45

نظرات وب بخشی از شکواییه ارائه‌شده توسط پیت هستند. پیت مدعی شده بود که پس از خرید عمارت شاتو میراوال در فرانسه، هر دو توافق کرده بودند که سهمشان از این عمارت و تاکستان کناری آن را بدون رضایت طرف مقابل نفروشند.

وب در بیانیه خود ادعا کرده که دو تن از محافظان او برای ارائه مدرک و افشای مکالمات جولی و بچه ها در جلسات دادگاه حضانت احضار شده اند.

46

او در این سند ادعا کرده که معمولاً از دستیار شخصی جولی، مایکل ویرا دستور می‌گرفت و در سال ۲۰۱۶ متوجه شد که رابطه پیت و جولی به بن‌بست رسیده است.

    اندکی پیش از شهادت دو محافظ شرکت SRS در یک پرونده که متوجه شدم مربوط به طلاق خانم جولی و آقای پیت و حضانت فرزندانشان است، آقای ویرا با من تماس گرفت.

    او به من گفت که شنیده دو محافظ شخصی خانم جولی در شرکت SRS Global ممکن است در پرونده دادگاه خانواده شهادت دهند.

    آقای ویرا سپس از من خواست که از شهادت این دو نفر جلوگیری کنم.

وب در بیانیه خود ادعا کرده که ویرا از طرف جولی این درخواست را مطرح کرده است.

وب در ادامه در این سند گفت که او «قدرتی» ندارد که این دو فرد را از شهادت باز دارد. زیرا آنها «پیمانکاران مستقل» بودند؛ نه کارمندان مستقیم او.

طبق اسناد، ویرا سپس به وب هشدار داده که این دو محافظ توافق‌نامه منع افشا را نقض کرده و «اگر شهادت دهند، جولی از آنها شکایت خواهد کرد».

وب تصریح کرد:

    من این پیام را از طریق تلفن به این دو نفر رساندم و هر دو به من گفتند که قصد شهادت دارند.

یکی از این دو نفر، راس فاستر، تصریح کرد که در صورت دریافت احضاریه دادگاه، بدون توجه به توافق‌نامه منع افشا، قصد شهادت دارد.

    آقای فاستر همچنین به من گفت که شهادت خواهد داد که جولی بچه ها را تشویق می‌کرده که از گذراندن وقت با آقای پیت در طول ملاقات‌های حضانت اجتناب کنند.

وب، پیش از اینکه برای پیت و جولی کار کند، از خدمت سربازی بازنشسته شد تا شرکت SRS Global Security Ltd را راه‌اندازی کند.

او اکنون پس از جدایی سخت این زوج برای پیت کار می کند.

توافق‌نامه‌های منع افشا به طور معمول برای جلوگیری از شهادت در دادگاه مورد استفاده قرار نمی گیرند. با این حال، با وجود تهدیدات، هر دو همکار وب تحت دستور دادگاه شهادت دادند.

منبع: روزیاتو

منبع: faradeed-188292

نظر شما