شناسهٔ خبر: 66618488 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

ورود عجیب و غریب سهراب پاکزاد به صحنه + فیلم

سهراب پاکزاد خواننده پاپ موسیقی ایرانی در جدیدترین کنسرت خود با استفاده از سکوی ابری از بالا به پایین آمد. این حرکت او مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو، سهراب پاکزاد متولد ۱۴ فروردین ۱۳۶۰ در تهران، خواننده است.

او فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه علم و صنعت میباشد، او ساکن فرمانیه تهران می باشد بجز خوانندگی آهنگسازی نیز می کند و بعنوان مدل تبلیغاتی نیز فعالیت هایی داشته است.

در سال ۱۳۸۰ نواختن گیتار را بدون داشتن استاد شروع کرد و بعد از چند سال جهت تکمیل آن به کلاسهای استاد فیض ا لله..مداح پیوست و در این کلاسها بود که با امیر طبری آشنا شد و خیلی‌ زود شروع به آهنگ سازی و ترانه سرایی کرد.

او در طول شروع فعالیت خود از کلاسهای سلفژ هومن جاوید نیز بهره برد.

اولین قطعه ای که با آهنگسازی و ترانه سرا یی و خوانندگی سهراب پاکزاد منتشر شد قطعه ی زیر بارون بود که سال ۱۳۸۵ شنیده و مورد پسند مخاطبین قرار گرفت.

لازم به ذکر است که قطعه ی زیر بارون اولین آهنگی بود که به سبک ها وس تنظیم می‌شد که ترانه فارسی همراه آن بود.

در ۲۶ آبان ۱۳۸۸ آلبوم زیر بارون که ۸ قطعه را با خود به همراه داشت با مجوز جمهوری اسلامی منتشر شد و روانه بازار گردید، که پر فروش‌ ترین آلبوم همان سال هم شد.

پر طرفدارترین قطعه آلبوم زیر بارون قطعه ی ۳ آن است که ( این چه حسّیه ) نام دارد که این قطعه به حدی مشهور و پر طرفدار شد که به خود وجهه بین‌ المللی داد و حتی مورد توجه غیر فارسی زبان‌ ها هم قرار گرفت.

نظر شما