شناسهٔ خبر: 66618117 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

رد یک شایعه جنجالی درباره کیلیان امباپه

فابریتزیو رومانو عنوان کرده که امباپه هرگز علاقه‌ای به انتقال به باشگاه‌های لیگ برتری نداشت و تمام فکر و ذکر او پیوستن به رئال مادرید بود.

صاحب‌خبر -

کیلیان امباپه رسما اعلام کرد که در پایان فصل پاری‌سن‌ژرمن را ترک خواهد کرد، و رئال‌مادرید اکنون آماده می‌شود تا این بازیکن ۲۵ ساله را به پایتخت اسپانیا بیاورد. زمانی که انتقال امباپه به رئال‌مادرید تایید شود، ماه‌ها و ماه‌ها گمانه‌زنی در مورد مقصد بعدی‌ این ستاره پس از پاری‌سن‌ژرمن پایان خواهد یافت. لوس‌بلانکوس همیشه هدف اصلی بود، اگرچه نام باشگاه‌های متعدد لیگ برتری نیز در این میان آورده می‌شود، اما همانطور که فابریتزیو رومانو به دیلی بریفینگ گفت، آن گزارش‌ها هرگز جدی نبودند.

رومانو اذعان داشت: «همانطور که مدتی‌ست مشخص شده، برنامه این بوده که امباپه به رئال‌مادرید برود و من می‌خواستم تأیید کنم که او هرگز با باشگاه‌های لیگ برتری وارد مذاکره نشد. مدت‌هاست که داستان‌هایی درباره امباپه و باشگاه‌هایی مانند منچستریونایتد، لیورپول، چلسی، آرسنال داریم... با این حال، واقعیت این است که امباپه هرگز نمی‌خواست با باشگاه‌های انگلیسی صحبت کند، اول از همه به این دلیل که تمرکزش روی رئال مادرید بود، و همچنین به این دلیل که بعد از امضای قرارداد جدید با پاری‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۲۲ و رد پیشنهاد رئال مادرید، نمی‌خواست دیگر با فلورنتینو پرس در برنابئو به مشکل بخورد. در آن زمان امباپه قبل از اینکه نظرش را تغییر دهد مدت‌ها با رئال مادرید مذاکره کرده بود و بنابراین این بار نمی‌خواست مشکلی ایجاد کند. اخیراً پیشنهادی وجود نداشت، آخرین مورد مربوط به لیورپول در سال ۲۰۲۲ بود که دستمزدهای او معامله را غیرممکن می‌کرد. در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ هم خبری در مورد باشگاه‌های انگلیسی وجود نداشت، زیرا تمام اشتیاق او پیوستن به رئال مادرید بود.»

رئال مادرید یکی از بهترین تیم‌های اروپاست و بهترین بازیکنان فعلی جهان را در اختیار دارد و اضافه شدن امباپه به جمع باعث قدرتمندتر شدن و ترسناک‌تر شدن این تیم می‌شود. یک فینال دیگر در لیگ قهرمانان اروپا در راه است و اگر سپیدپوش‌ها موفق به شکست بوروسیا دورتموند در ومبلی شوند برای پانزدهمین بار پرافتخارترین جام اروپا را بالای سر خواهند برد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما