شناسهٔ خبر: 66617415 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سردار شریف، سخنگوی سپاه:

در مانورهای مختلف حمله به پایگاه‌های اسرائیل را تمرین کرده بودیم

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: در مانورهای مختلف ما ‌حمله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را تمرین کرده بودیم و آمادگی کامل برای پاسخگویی به رژیم صهیونیستی را داشتیم چرا که آنها خطای راهبردی را در حمله به کنسولگری انجام داده بودند و ما اقدام تنبیهی را به موقع، بهنگام و در بهترین شرایط به انجام رساندیم.

صاحب‌خبر -
در مانورهای مختلف حمله به پایگاه‌های اسرائیل را تمرین کرده بودیم
کد خبر: 660024
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۱۲:۲۶:۲۲

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در همایش بر مدار امید در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: ارتباطات و اطلاع‌رسانی و بها دادن به افکار عمومی دارای ارج و قرب خاص است و در این شرایط حساس رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها نقش تعیین‌کننده و تأثیرگذار در مدیریت افکار عمومی را برعهده دارند.

به گزارش تسنیم بخش هایی از اظهارات سردارشریف را در ادامه می خوانید:

 

  • عملیات تنبیهی وعده صادق عملیاتی موفقیت‌آمیز با ویژگی‌های خاص بود که به پیکره رژیم صهیونیستی ضربه‌ای مهلک وارد کرد.
  • هر چند در داخل جریانی تلاش می‌کند تا داشته‌های داخلی را حقیر و داشته‌های خارجی را بزرگ جلوه دهد اما به معنای حقیقی این عملیات لرزه بر اندام دشمن انداخت.
  • با وجود اینکه اسرائیل به مجهزترین تکنولوژی‌های نظامی آراسته بود اما در عملیات وعده صادق تلاش کردیم تا نقاط ضعف دشمن را شناسایی و توانمندی خود را به رخ کشیده و با تلاش فرزندان غیرتمند نظامی کشور عملیات موفقیت‌آمیزی را شاهد بودیم.
  • در مانورهای مختلف ما ‌حمله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را تمرین کرده بودیم و آمادگی کامل برای پاسخگویی به رژیم صهیونیستی را داشتیم چرا که آنها خطای راهبردی را در حمله به کنسولگری انجام داده بودند و ما اقدام تنبیهی را به موقع، بهنگام و در بهترین شرایط به انجام رساندیم.
  • با مجاهدت فرزندان این سرزمین در گام دوم انقلاب موفقیت‌های بیشتری را به دست خواهیم آورد و سعی ما بر این خواهد بود تا بر دشمن فائق آییم.
  • ملتی که هزینه ندهد، بازنده میدان خواهد بود و ما در عرصه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس گرفته تاکنون برای عزت این کشور هزینه داده‌ایم و قطعا بازنده میدان نخواهیم بود.

نظر شما