شناسهٔ خبر: 66617078 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

ترامپ:

بایدن احمق است، او بدترین رئیس‌جمهور جهان است!

دونالد ترامپ در یک سخنرانی جو بایدن را فردی احمق خطاب کرد که «بدترین رئیس‌جمهور جهان است و آسیب فراوانی به آمریکا وارد کرده است.»

صاحب‌خبر -
بایدن احمق است، او بدترین رئیس‌جمهور جهان است!
کد خبر: 660021
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۱۲:۱۹:۴۰

دونالد ترامپ بار دیگر در یک سخنرانی انتخاباتی «جو بایدن» را یک «احمق تمام‌عیار» توصیف کرد که بیشترین آسیب را به ایالات متحده زده است.

به گزارش ایسنا، او در جمع ده‌ها هزار تن از هواداران خود در نیوجرسی گفت: «اگر ۱۰ تا از بدترین رؤسای جمهور تاریخ آمریکا را جمع کنید، آسیبی که آن‌ها روی‌هم‌رفته به آمریکا وارد کرده‌اند از آسیبی که این احمق تمام‌عیار زده کمتر است.»

ترامپ ادامه داد: «او یک دیوانه است. باهوش نیست و هرگز نبوده است. من این روزها درباره او به‌صورت متفاوتی حرف می‌زنم، چون شمشیر از رو بسته شده. او آدم بدی است و بدترین رئیس‌جمهور تاریخ در میان تمامی کشورها است. همه به او می‌خندند. او دیوانه است.»

این رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات ۲۰۲۴ این کشور با اشاره به پرونده‌هایی متعددی که در مورد اقدامات او قبل، حین و پس از انتخابات‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ در جریان است، بایدن را به نقش‌داشتن در این اتهام‌ها متهم کرد و گفت: «نباید با رقیب خود این‌طور رفتار کنید. کشورهای جهان سوم از این کارها می‌کنند، جمهوری‌های موز فروش! این کار در آمریکا انجام نمی‌شود.»

نظر شما