شناسهٔ خبر: 66616254 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ضدحال به ستاره‌ای که شادی خاص انجام داد/ خوشحالی با ماسک سوخت! +عکس

دومینیک سولانکه از ماسک عجیب و غریبی برای شادی گلزنی استفاده کرد اما VAR گلی که او زده بود را مردود اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

دومینیک سولانکه، مهاجم بورنموث، در بازی مقابل برنتفورد گل زد و با ماسک عجیبی که به چهره زد به شادی پرداخت اما VAR به دلیل هند آنتونی سمنیو گل را مردود اعلام کرد و جشن سولانکه خراب شد.

سولانکه ماسکی نارنجی به شکل مارپیچ به نشانه شخصیت انیمه اوبیو اوچیها به چهره زده بود که یک شخصیت محبوب در مجموعه مانگا و انیمیشن ناروتو است. سولانکه قبلاً از عشق خود به انیمه صحبت کرده بود و بارها بعد از گلزنی ژست شخصیت‌های انیمه‌ها را تقلید می‌کرد. او ماه گذشته در گفتگو با فوتبال فوکاس در پاسخ به این سوال که آیا انیمه بر سبک بازی او تأثیر گذاشته است یا خیر، گفت: «می‌توان گفت کمی روی ذهنیت، زیرا در این داستان‌ها شخصیت‌ها به سادگی از اهداف خود دست نمی‌کشند. خوب است که به آن شخصیت‌ها فکر کنیم، به سختکوشی آنها.»

سولانکه در نیمه دوم موفق شد که جشن خاص خود را کامل کند. پس از اینکه برایان امبوئومو میهمان را جلو انداخت، این مهاجم در دقیقه ۸۹ گل تساوی را به ثمر رساند. اما یوآن ویسا در دقیقه ۹۵ گل زد و برنتفورد هر سه امتیاز را از آن خود کرد.

تعداد گل‌های سولانکه در لیگ برتر در این فصل به عدد ۱۹ رسید و کول پالمر تنها بازیکن انگلیسی است که بیشتر از او گل زده است.

بیشتر بخوانید: اعلام نامزدهای جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر؛ آرسنال و سیتی در صدر

ضدحال به ستاره‌ای که شادی خاص انجام داد/ خوشحالی با ماسک سوخت! +عکس

نظر شما