شناسهٔ خبر: 66615279 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

تبلیغات/ فهرست بهترین هتل های باکو

صاحب‌خبر -

رپرتاژ آگهی – باکو پایتخت کشور همسایه، آذربایجان است. این شهر دیدنی علاوه بر آثار تاریخی گران‌بها، مراکز تفریحی و تجاری بسیاری دارد که سفر به آن را جذاب‌تر هم می‌کند. آداب و رسوم مشترک کشور آذربایجان با ایران، سبب شده است که مردم کشورمان نسبت به سفر آذربایجان علاقه‌مند باشند. به خصوص در ایام نوروز، سفر به باکو جذاب‌تر هم خواهد شد. چرا که می‌توانید نوروز باستانی در را در این کشور به سبکی متفاوت و در جشن‌های ویژه آذربایجان تجربه کنید. پس اگر قصد سفری هیجان‌انگیز را دارید، تور باکو برای شما مناسب خواهد بود.

احتمالا زمانی که به یک سفر خارجی کم هزینه فکر میکنید، تور استانبول ارزان قیمت در ذهن شما نقش خواهد بست. اما فراموش نکنید که تور باکو نیز می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. این شهر جذاب و دیدنی، هر آنچه از یک سفر خارجی بخواهید را با قیمت‌های قابل قبول در اختیار شما خواهد گذاشت. اما مسئله مهم در سفر به باکو انتخاب هتل است. این انتخاب در نگاه اول کمی دشوار به نظر خواهد رسید. اما در این مقاله سعی خواهیم کرد که اطلاعات لازم را در خصوص بهترین هتل‌های این شهر، در اختیارتان قرار دهیم. بدین ترتیب انتخاب راحت‌تری خواهید داشت. پس با ما همراه باشید.

هتل پارک این رادیسون باکو

هتل پارک این رادیسون یک هتل چهار ستاره در کنار ساحل دریای خزر است. این هتل از سری هتل‌های زنجیره‌ای رادیسون محسوب می‌شود. خدمات هتل پارک این رادیسون، لوکس و باکیفیت است و می‌تواند یک تجربه‌ خوب از سفر به باکو را برای شما رقم بزند. اتاق‌های هتل تمام امکانات لازم برای استراحت و استحمام را برای شما فراهم می‌کند. رستوران هتل نیز غذاهای خوشمزه‌ای را سرو می‌کند که در کنار چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای که از شهر خواهید داشت، لذت خوردن غذا را دو چندان حس خواهید کرد. علاوه بر این استخر، سونا، جکوزی و دیگر امکانات رفاهی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. امتیاز مثبت دیگری که این هتل دارد، موقیعت مکانی خوب آن است. فاصله هتل پارک این رادیسون تا مرکز شهر تنها ده دقیقه است. وجود هتل‌های خوبی مثل این هتل نشان می‌دهد که برای یک سفر اقتصادی اما راضی کننده، تنها گزینه شما تور استانبول ارزان قیمت نخواهد بود و می‌توانید به باکو هم فکر کنید.

هتل ساحلی بیلگاه

بیلگاه یک هتل زیبا با ساحل اختصاصی است. این هتل که از بهترین هتل‌های باکو به حساب می‌آید، میزبان مسافران زیادی است که از هر نقطه از دنیا به شهر باکو سفر کرده‌اند و به دنبال محلی مناسب برای اقامت خود در این شهر هستند. سطح خدمات در هتل بیلگاه بالا است و هر آن چه مسافران بدان نیاز پیدا کنند، در اختیار آن‌ها خواهد بود. اتاق‌های این هتل دکوراسیون زیبا و مدرنی داشته و دارای سیستم تهویه و خنک کننده‌ی مطبوع، مینی بار، تلویزیون، حمام و تخت‌های بسیار راحت است. تعدادی از اتاق‌های هتل دارای تراسی با چشم‌اندازی زیبا از دریای خزر است که صرف چای در آن می‌تواند بسیار دل‌انگیز باشد. بیلگاه چهار رستوران متفاوت را در خود جای داده است که انواع غذاهای اروپایی و آذربایجانی را سرو می‌کنند. باشگاه ورزشی، سالن مدیتیشن، اسپا، حمام ترکی و استخر سرپوشیده نیز دیگر هتل را تشکیل می‌دهند. یک مزیت دیگر هتل بیلگاه، وجود پارک مخصوص کودکان در آن است که برای کودکان اوقات خوشی را خواهد ساخت. لازم به ذکر است که این هتل با مرکز شهر ۳۵ کیلومتر و با فرودگاه باکو تنها ۱۱ کیلومتر فاصله دارد.

 

هتل فورسیزنز باکو

هتل فورسیزنز یک هتل پنج ستاره با امکانات عالی است که در نزدیکی جاذبه‌های توریستی شهر باکو قرار دارد. این هتل بزرگ معماری داخلی بی‌نظیری دارد که در هنگام اولین ورودتان، توجه شما را جلب خواهد کرد. اینترنت وای فای، استخر، صبحانه  و پارکینگ از خدمات هتل محسوب می‌شود. اتاق‌های هتل فورسیزنز تمام امکانات لازم برای اقامت یک مسافر را دارد. از حمام و تخت راحت گرفته تا پک‌های بهداشتی، همگی در اختیار مسافران خواهد بود. با اقامت در این هتل خواهید توانست در کمترین زمان و به راحت‌ترین شکل ممکن خود را به جاذبه‌های گردشگری مثل مانند میدان فواره، کاخ اسماعیلیه و بافت قدیمی شهر برسانید.

هتل گرند هتل یوروپ

هتل گرند یوروپ از آن دسته هتل‌هایی است که به تنهایی می‌تواند چند روز پر از تفریح و سرگرمی را برای شما بسازد. امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده، استخر روباز، رستوران و… مسافران را حسابی سرگرم خواهد کرد. رستوران هتل گرند یوروپ طراحی جذابی دارد که لذت صرف غذاهای آذربایجان و بین‌المللی را بیشتر هم می کند. همچنین می‌توانید تقاضای صرف غذا در اتاق را نیز داشته باشید. اتاق‌های هتل بسیار تمیز بوده و بهترین امکانات را دارد. همچنین از پنجره این اتاق‌ها می‌توان به تماشای دریای آبی خزر و شهر باکو نشست. پرسنل گرند هتل نیز از آموزشدیده‌ترین  و حرفه‌ای‌ترین افراد انتخاب شده‌اند. به همین دلیل سطح ارائه خدمات در این هتل بسیار بالا است. یکی دیگر از امتیازات هتل نیز موقعیت خوب آن در مرکز شهر است که دسترسی مسافران به جاذبه‌های گردشگری و امکانات شهری را آسان‌تر نموده است.

 

نظر شما