شناسهٔ خبر: 66613527 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

یارانه کتاب کارکنان دولت تا چه زمانی واریز می‌شود؟+فیلم

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام 2 مقام مسئول، کارکنان دولت از این به بعد یارانه کتاب دریافت می‌کنند. به گفته معاون اول رئیس‌جمهور، این یارانه تا پایان سال به خانواده 2 میلیون کارمند دولت اختصاص می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از روز چهارشنبه 19 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد و یکی از اخبار مهم این رویداد فرهنگی، انتشار خبر واریز یارانه کتاب به کارکنان دولت بود.

اتفاق مهمی که محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در مراسم آغازین نمایشگاه کتاب به آن اشاره کرده و گفت: «بنای رییس جمهور برافراشتن چتر حمایتی از حوزه کتاب بود.ما برای دانشجویان، اساتید و طلاب بحث خرید یارانه ای کتاب را گسترش دادیم. علاوه بر آن، تصویب شد یارانه خرید کتاب برای 2 میلیون نفر از کارمندان دولت در نظر گرفته شود.»

به گزارش اقتصادنیوز، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز در خصوص یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت هم گفته بود: «یارانه ها پرداخت شده است. غیر از بحث هنرمندان برای مردم عادی هم تا 2 میلیون نفر یارانه پرداخت می شود.»

وی درباره برنامه های دولت برای اختصاص یارانه خرید کتاب به این نکته اشاره کرده بود که «تا پایان سال به دو میلیون کارمند دولت یارانه خرید کتاب تعلق خواهد گرفت.»

به گزارش اقتصادنیوز، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» با حضور ۲ هزار و ۷۰۰ ناشر داخلی و ۶۰ ناشر خارجی تا ۲۹ اردیبهشت‌ دایر است.

نظر شما