شناسهٔ خبر: 66608035 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

پیش بینی موج بارشی جدید برای ۱۲ استان! پیش بینی موج بارشی جدید برای ۱۲ استان!

موج بارشی جدید در استان‌های شمال غربی، غربی، شمالی و مناطقی از مرکز کشور منجر به وقوع بارش‌های رگباری خواهد شد و بسیاری از نقاط بارش دریافت خواهند کرد. به گزارش هم میهن، در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، اردبیل، گیلان، مازندران، تهران، البرز، قزوین و همچنین آذربایجان‌های شرقی و غربی

صاحب‌خبر -

موج بارشی جدید در استان‌های شمال غربی، غربی، شمالی و مناطقی از مرکز کشور منجر به وقوع بارش‌های رگباری خواهد شد و بسیاری از نقاط بارش دریافت خواهند کرد.

به گزارش هم میهن، در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، اردبیل، گیلان، مازندران، تهران، البرز، قزوین و همچنین آذربایجان‌های شرقی و غربی بارش‌های بسیار خوبی را خواهیم داشت.

در سایر نقاط استان‌های مجاور این استان‌ها نیز شاهد بارش‌های رگباری خواهیم بود که شدت آن کمتر از این نقاط خواهد بود.

در ادامه سازمان هواشناسی امروز اعلام کرد بارش باران بار دیگر از فردا در تهران آغاز می‌شود و برای ۱۲ استان کشور نیز هشدار نارنجی صادر کرد.

بر اساس اعلام صبح امروز سازمان هواشناسی، از اواخر وقت امروز موج بارشی از سمت شمال‌غرب وارد کشور می‌شود. همچنین فردا (یکشنبه ۲۳ اردیبهشت) با گسترش فعالیت سامانه بارشی، در برخی نقاط شمال‌غرب، غرب، استان گیلان و از اواخر وقت فردا در دامنه‌های جنوبی البرز و روز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در برخی نقاط جنوب‌غرب و استان مازندران سبب رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی خواهد شد که در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

منبع: fararu-734364

نظر شما