شناسهٔ خبر: 66607744 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر؛

اسلامی: شرمنده مسعود شجاعی و باشگاه شدیم +فیلم

مهاجم هوادار پس از پایان بازی از مسعود شجاعی بابت موقعیت‌هایی که از دست داد عذرخواهی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، کریم اسلامی مهاجم باشگاه هوادار در بازی امروز موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای برای گلزنی مقابل پرسپولیس به دست آورد اما نتوانست از این موقعیت‌ها استفاده کند و برای تیم‌اش در این دیدار حساس گلزنی کند.

اسلامی درباره شرایط فنی مسابقه گفت: دو تیم موقعیت داشتند و استفاده نکردیم، خودم چند موقعیت خوب گلزنی داشتم و نتوانستم تبدیل به گل کنم و شرمنده مسعود شجاعی و باشگاه هوادار شدم.

اسلامی درباره موقعیت‌هایی که از دست داد و شرایط پراسترسی که به نظر می‌رسید اظهار داشت: اصلا استرس نبود، ما خیلی خوب تمرین کردیم و روی نقاط ضعفی که داشتند هم کار کرده بودیم اما فقط من نبودم که موقعیت‌هارو به گل تبدیل نکردم و بازیکنان دیگر هم بودند ولی متاسفانه شرمنده شدیم.

مهاجم تیم فوتبال هوادار نسبت به شرایط علیرضا حقیقی گفت: قبل از بازی در آخرین تمرین که انجام دادیم احساس درد داشت، او در مسابقه زمانی که خواست به عقب برود مصدوم شد و تعویض شد.

<div id="video-display-embed-code_2273627" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1145779/2273627?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما