شناسهٔ خبر: 66607232 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

اگر دلار را ۶۰ هزار تومانی نفروشیم

تهدید عضو هیئت مدیریه انجمن فولاد به قطع صادرات / برای جیب خود جامعه را ملتهب نکنید

بهرام احرامیان عضو هیئت مدیره انجمن فولاد ایران که پیش از این در نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب، خواهان فروش دلار شرکت‌های فولادی به نرخ آزاد (۶۰ هزار تومان) و همچنین فروش فولاد به داخل کشور بر اساس فرمول

صاحب‌خبر -

گروه اقتصادی: بهرام احرامیان عضو هیئت مدیره انجمن فولاد ایران که پیش از این در نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب، خواهان فروش دلار شرکت‌های فولادی به نرخ آزاد (۶۰ هزار تومان) و همچنین فروش فولاد به داخل کشور بر اساس فرمول "قیمت جهانی ضربدر دلار ۶۰ هزار تومان" شده بود، امروز تهدید کرده است که اگر اجازه ندهید دلار خود را به نرخ جعلی تلگرامی بفروشیم، صادرات فولاد را متوقف خواهیم کرد!

به گزارش بولتن نیوز ، نه تنها به این عضو هیئت مدیره انجمن فولاد ایران که به همه مدیران حاضر در شرکت‌های دولتی، خیلی صریح و شفاف می‌گوییم خط قرمزی که رعایت آن باعث حفظ حضور شما در  مسئولیت‌تان می‌شود رعایت منافع ملی است. اینکه بابت مشکلات صنفی، این چنین خط و نشان کشیده و امنیت روانی جامعه را به خطر بیاندازید نه تنها نشانه حسن نیت شما برای مردم نیست بلکه نشان دهنده آن است که از موقعیت به وجود آمده تنها برای غنیمت بردن بهره جسته‌اید.

تهدید عضو هیئت مدیریه انجمن فولاد به قطع صادرات / برای جیب خود جامعه را ملتهب نکنید

گرچه این انجمن خصوصی محسوب شده و دولت امکان دخل و تصرف در آن ندارد اما از آنجا که صحبت از مصلحت عالی مملکت است لذا از رییس‌جمهور و وزیر اقتصاد تقاضا داریم تکلیف مجموعه‌ای که غیر مستقیم زیر مجموعه حاکمیت محسوب شده و بدین شکل تهدید امنیت ملی ایجاد می‌کنند را معلوم سازند. حقیقتا جامعه ایرانی دیگر ظرفیت چنین رفتارهایی را نداشته و از دولت انتظار می‌رود زیر مجموعه خود را کنترل کند.

نظر شما