شناسهٔ خبر: 66604375 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت در کرمان برگزار می‌شود

مراسم رونمایی از پوستر همایش بین‌المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» با حضور جمعی از مسئولان استان کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام علی عارفی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در آیین رونمایی از پوستر همایش بین‌المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» به مشارکت و همکاری تمام دانشگاه‌های استان کرمان در برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش از بعد علمی به بحث اربعین و مقاومت می‌پردازد.

وی از پیش‌بینی حضور حدود ۱۰۰ مهمان خارجی در این همایش بین‌المللی خبر داد.

او افزود: مقاماتی از اندیشمندان، پژوهشگران و فرهیختگان کشور‌های مختلف مهمان همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت خواهند بود.

رییس همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت تصریح کرد: در نشست‌های هماهنگی در سطح ملی و استانی، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و به زودی نشست‌های منطقه‌ای نیز در این زمینه آغاز می‌شود.

عارفی گفت: همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت، سوم و چهارم مهرماه امسال به میزبانی کرمان برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این همایش تا ۳۱ مردادماه فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان ارسال کنند.

وی موضوعات اربعین و فرهنگ مقاومت، اربعین - حقوق و روابط بین‌الملل، اربعین و اقتصاد، اربعین - معنویت - اخلاق - سلامت، اربعین - فرهنگ - هنر - رسانه، اربعین و تمدن نوین اسلامی، اربعین و فرهنگ انتظار را ٧ محور این همایش بین‌المللی برشمرد.

نظر شما