شناسهٔ خبر: 66603729 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

رهبر انصارالله از خطرناک‌ترین هجمه علیه مسلمانان پرده برداشت

اقتصادنیوز: رهبر انصارالله یمن با اشاره به توطئه‌های غربی‌ها علیه کشورهای اسلامی گفت که هجمه آمریکا علیه مسلمانان بعد از حوادث ۱۱ سپتامبر خطرناک‌ترین هجمه علیه مسلمانان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن امروز-شنبه- در اظهاراتی گفت: توطئه غربی‌ها به بهانه مبارزه با تروریسم در راستای اشغال سرزمین‌های اسلامی و سلطه بر ملت‌ها و منابع آن‌ها انجام شد. این توطئه هویت دینی مسلمانان را هدف قرار داد و به دنبال دور کردن آنها از تمام عناصر قدرت معنوی بود.

خبر مرتبط
انتقاد الحوثی از سکوت کشورهای عربی/ آمریکا به دنبال حضور نظامی در غزه

اقتصادنیوز: رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکا برخلاف اظهارات فریبکارانه مقاماتش، به دنبال ادامه جنگ نسل‌کشی در نوار غزه است.

وی تاکید کرد: هجمه آمریکا بعد از حوادث ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ خطرناک‌ترین هجمه علیه مسلمانان است و در امتداد توطئه‌های قبلی انجام شد. دشمنان در چارچوب برنامه‌های بلند مدت و بزرگ و چند مرحله‌ای علیه امت اسلامی حرکت می‌کنند و این نقش خصمانه را به نسل‌های بعدی منتقل می‌کنند.

خبر مرتبط
گزارش انگلیس از وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن

اقتصاد نیوز :رسانه‌های خارجی از حادثه‌ای امنیتی در آب‌های شرق عدن در یمن طی امروز-جمعه- خبر دادند.

الحوثی افزود: بعد از حوادث ۱۱ سپتامبر آمریکا یک ائتلاف بین‌المللی تشکیل داد و یک هجمه رسانه‌ای منظم برای ترساندن امت اسلامی رهبری کرد. متاسفانه در آن زمان رسانه‌های عربی و اسلامی نیز در ترساندن امت اسلامی با هجمه آمریکایی‌ها همراهی کردند. رسانه‌های عربی و اسلامی در آن زمان شکست روانی را تقویت کردند و این امر زمینه را برای سلطه کامل آمریکا بر کشورهایمان فراهم می‌کند. کشورهای اسلامی برای محافظت از خود در مقابل هجمه آمریکا موضع یکسانی اتخاذ نکردند بلکه با ضعف و شکاف ظاهر شدند.

خبر مرتبط
تله یمن برای جاسوس‎‌های آمریکا و اسرائیل

اقتصادنیوز: سرویس‌های امنیتی یمن جزئیات خنثی کردن عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را فاش کردند.

پس از ۱۱ سپتامبر بیشتر نظام‌های اسلامی برای جلب رضایت آمریکا از همدیگر پیشی می‌گرفتند حتی اگر بهایش از دست دادن استقلال و آزادی ملت‌های خود بود. بیشتر کشورهای اسلامی زمینه را برای نفوذ آمریکا فراهم کردند و برای ایجاد پایگاه‌های نظامی آمریکایی آماده بودند. نظام‌های اسلامی آمادگی این را داشتند که تسلیم آمریکا شوند و حتی برنامه‌های درسی خود را تغییر دهند تا آمریکا آموزش، فرهنگ‌سازی و رسانه را کنترل کند. نظام‌های اسلامی آمادگی این را داشتند تا زمینه را برای سلطه نظامی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی آمریکا فراهم کنند.

نظر شما