شناسهٔ خبر: 66589874 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

پروژه ۵۰۰میلیون دلاری آکادمی برای صدسالگی جشن اسکار

صاحب‌خبر -

7:18

بانی‌فیلم: پس از پایین آمدن آمار تماشاگران تلویزیونی مراسم اسکار، مدیران آکادمی اسکار به فکر افتادند تا با طرح‌های جدید بیفتند تا این جشن سینمایی را به جایگاه بالاتری در میان مخاطبان و علاقمندان سینما برسانند.
یکی از جدیدترین طرح‌هایی که آکادمی در صدد پیاده‌سازی آن است، ایجاد یک کمپین بزرگ به مناسبت صدمین سال برگزاری جشن سینمایی اسکار است.
به کزارش بانی‌فیلم به نقل از ایندی‌وایر، آکادمی علوم سینمایی آمریکا اعلام کرد که به مناسبت سالگرد ۱۰۰ سالگی اسکار، یک کمپین جهانی بزرگ با نام «آکادمی۱۰۰» را آغاز کرده است.
آکادمی هنرهای تصویری و علوم سینمایی امروز یک کمپین به نام «آکادمی۱۰۰» با بودجه ۵۰۰ میلیون دلار را معرفی کرد که هدف آن تبدیل کردن جشن ۱۰۰ سالگی اسکار در سال ۲۰۲۸ به یک جشن جهانی بزرگتر است.
مجسمه اسکار که با برزنت پوشیده شده، روی فرش قرمز دیده می‌شود در حالی که آماده سازی ها در امتداد بلوار هالیوود در حال انجام است.
اگرچه صدمین سالگرد جشن اسکار تا سال ۲۰۲۸ نخواهد بود، اما آکادمی هنرهای تصویری و علوم سینمایی از اکنون برای ۱۰۰ سال آینده خود برنامه‌ریزی می‌کند.
آغاز به کار «آکادمی۱۰۰» در یک کنفرانس خبری حضوری در پایتخت ایتالیا، در دهم ماه می سال ۲۰۲۳ بود.
از «آکادمی۱۰۰» به عنوان طراحی یک کمپین جهانی با هدف تنوع درآمد و پیوستگی نام برده می‌شود تا دامنه جهانی آکادمی اسکار را گسترش دهد.
قرار است کمپین یاد شده، موفقیت اسکار را برای دهه‌های آینده تضمین و مخاطبان را از طریق علاقه مشترک خود به سینما به هم وصل کند.
بخشی از منابع مالی برای این کمپین توسط برند معروف رولکس تأمین شده است. بر اساس موارد اعلامی قرار است تا این برنامه‌ها از تولیدات برجستگی در هنر سینمایی و نوآوری، حفظ تاریخ فیلم، فعال شدن نمایشگاه‌های فیلم، نمایش‌ها و انتشارات جهان‌بین، آموزش و تحصیل نسل بعد از هنرمندان را در گستره جهانی فیلم و تولید محتوای دیجیتال قدرت‌آفرین را پشتیبانی کند.

نظر شما