شناسهٔ خبر: 66588512 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

قدرتنمایی قهرمان در اولین بازی هفته

اینتر قهرمان زودهنگام سری آ ایتالیا با تحمیل شکستی سنگین به حریف پایین جدولی خود، آن را در معرض خطر قرار گرفتن در منطقه سقوط جدول قرار داد.

صاحب‌خبر -

در آغاز هفته سی‌وششم رقابت‌های سری آ ایتالیا، تیم اینتر قهرمان زودهنگام رقابت‌ها میهمان فروزینونه تیم هفدهم جدول رده‌بندی بود که این بازی با برتری ۵ بر صفر اینتری‌ها خاتمه یافت.

با وجود تشریفاتی بودن بازی برای نراتزوری، سیمونه اینزاگی تیمش را با تمام قوا به میدان فرستاد و همین موضوع یک پیروزی آسان را برای شاگردان او به ارمغان آورد. اینتر با گلزنی داویده فراتسی در دقیقه ۱۹ پیش افتاد و با همین تک گل به رختکن رفت. در نیمه دوم، مارکو آرناتوویچ در دقیقه ۶۰ دومین گل را برای اینتر به ثمر رساند و تیجان بیوکنن در دقیقه ۷۷  که تنها پنج دقیقه پس از ورودش به میدان بود، اختلاف را به سه گل افزایش داد. تنها سه دقیقه بعد دیگر بازیکن تعویضی نراتزوری، لائوتارو مارتینس که در دقیقه ۶۴ به جای آرناتوویچ به میدان آمده بود، گل چهارم بازی را به نام خود به ثبت رساند. حسن ختام جشنواره گل تیم میهمان هم در دقیقه ۸۴ با گلی که مارکوس تورام زد، شکل گرفت.

با این نتیجه، اینتر ۹۲ امتیازی شد و شمار بردهایش در این فصل را به عدد ۲۹ رساند. این در حالی است که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده اینتری‌ها یعنی میلان با ۷۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد و یوونتوس ۶۶ امتیازی هم سوم است.

نظر شما