شناسهٔ خبر: 66570840 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

تبلیغات/ قیمت انواع مبل فرانسوی

صاحب‌خبر -

رپرتاژ آگهی – بی‌شک باید مبلمان را یکی از بهترین ابداعات بشر در توسعه یک زندگی مدرن شهری دانست. مبلمان منزل نه‌تنها ظاهر و جذابیت بسیار خاصی را به محیط منزل شما خواهد بخشید، بلکه همچنین یکی از بهترین وسایل برای میزبانی کردن از مهمانان هستند. اگرچه به باور بسیاری، مبل یک پدیده نوآورانه و مدرن محسوب می‌شود، اما در حقیقت، استفاده از مبلمان در تمام طول تاریخ تکرار شده است؛ اما صرفاً شکل استفاده و محدوده استفاده از آن متفاوت بوده است. این روزها مبل‌ها به حد کمالی از تنوع و طرح خود رسیده‌اند؛ به‌طوری‌که می‌توان در هر خانه‌ای مبلمان یا ست مبل خاصی را پیدا کرد. در این مطلب قصد داریم مهم‌ترین و بهترین مدل مبل فرانسوی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

چرا مبل‌های فرانسوی محبوبیت بالایی دارند؟

فرانسه یکی از بزرگ‌ترین و برترین محافل هنری دنیاست و به باور بسیاری، قلب هنر اروپا، فرانسه است. هنر فرانسوی، خود را در انواع و اقسام مختلف نشان داده است. از تئاتر و بازیگری تا موسیقی و مجسمه‌سازی. یکی از زمینه‌های صنعتی که از هنر اصیل فرانسوی تأثیر زیادی گرفته است، صنعت مبلمان است که به دلیل رشد و پیشرفت فوق‌العاده آن، سبکی تحت عنوان مبل فرانسوی را به وجود آورده است.

این مدل‌های فرانسوی را باید ازجمله زیباترین و جذاب‌ترین مبلمان تولیدشده در تاریخ بشری دانست؛ چراکه هویت و اصالت در تولیدات این صنعت به‌وضوح قابل رؤیت است. همین موضوع نیز سبب محبوبیت و همه‌گیری آن شده است و اغلب طرفداران مبل‌های کلاسیک، مدل فرانسوی را ترجیح می‌دهند. در ادامه قصد داریم شاخص‌ترین مبل‌های فرانسوی را به شما معرفی کنیم:

مبل استیل برمود فرانسوی

مبل استیل برمود فرانسوی یکی از بهترین و زیباترین مبل‌های فرانسوی در فروشگاه ایران‌چوب است. در طراحی آن، خصوصاً در بخش دسته‌ها، پایه‌ها و همچنین بخش تاج بالا، طرح‌های ظریف و خاصی با منبت‌کاری انجام‌شده که در عین استحکام، زیبایی و جذابیت زیادی برای آن ایجاد کرده است. در بخش تکیه‌گاه، عمل دوخت و دوز با نهایت دقت و ظرافت صورت گرفته تا طرح زنبوری دوخت آن به شکل زیبایی رخ‌نمایی کند.

در مورد مبل فرانسوی تک‌نفره نیز باید گفت که همانند دیگر اعضا این خانواده، نهایت دقت و ظرافت در طراحی آن به‌کار گرفته‌شده است تا یک اثر هنری زیبا خلق شود. مهم‌ترین بخش کار، ترکیب چوب‌های باکیفیت و مقاوم با رنگ پوشش طلایی این محصول است که ظاهری لوکس و جذاب را به ارمغان آورده است. در کنار تمام موارد ذکرشده، پارچه دوخت شده با طرح گل و رنگ جذاب آن‌که بر روی قسمت تکیه‌گاه کمر و نشیمن‌گاه ارائه‌شده است، در ایجاد یک محصول با نهایت زیبایی، نقش بسزایی دارد.

از دیگر نکات مورد ملاحظه در مورد این مبل فرانسوی، باید به رعایت اصول ارگونومیک در طراحی ساختاری و بدنه اشاره کرد. در طراحی این ست مبلمان، نهایت تلاش برای ایجاد راحتی مهمان و میزبان صورت گرفته است و نتیجه آن، تولید یک محصول بی‌نقص و فوق‌العاده کامل است. همچنین بهره‌مندی از چوب راش باکیفیت در بدنه مبل، عمر آن را طولانی‌تر از هر مبل دیگری خواهد کرد.

طرح‌های به‌کاررفته در منبت‌کاری این ست مبلمان، با الگو گیری از یک طرح مشخص و یکپارچه است. میز جلو مبلی این ست نیز داری یک صفحه چوبی با بهره‌گیری از فضایی شیشه‌ای است که در ایجاد یک حس زیبایی‌شناسی قوی، به آن کمک شایانی کرده است.

مبل استیل فرانسوی

مبل فرانسوی استیل همواره از مدل‌های پر فروش بوده و ترکیب رنگ زیبا و جذاب این مدل از نکات قابل‌توجه آن است. کاناپه سه‌نفره این مدل، دارای ساختاری یکدست و نسبتاً ظریف است. همچنین طراحی دقیق و منظم بخش تاج و دسته، زیبایی ظاهری خاصی به آن بخشیده است.

بخش دسته این ست مبلمان، بدنه‌ای از چوب راش دارد و در بخش پایین نیز یک طرح پارچه‌ای به شکل زنبوری در آن تعبیه‌شده است. طراحی و دوخت منظم پارچه بر روی بخش بالای دسته مبل، در ایجاد یک جلوه ظاهری به خوبی عمل کرده است. در مورد کاناپه سه‌نفره، باید گفت که دارای دو بالشتک با طرح گل و رنگ فیروزه‌ای است که خلاقیت خاصی در طرح نگاری آن محسوب می‌شود.

مبل تک‌نفره این ست نیز ازنظر فرم طراحی و همچنین اصول مهندسی، کاملاً مشابه کاناپه بزرگ این خانواده است و با توجه به تلفیق رنگی پارچه زنبوری و پارچه گل می‌تواند ظاهر خاصی به محیط خود نیز ببخشد. این مبل فرانسوی همچنین دارای یک نشیمن منفصل است که نه‌تنها زیبایی مثال‌زدنی و جذابی را برای آن به ارمغان آورده است، بلکه ازلحاظ شستشو و نظافت نیز عالی عمل خواهد کرد.

به‌طورکلی، در طراحی تمام اعضا این خانواده، ترکیب رنگ و طرح و نقش کاملاً مشابهی به‌کاررفته است. بدنه این ست از چوب راش باکیفیت و مقاوم بوده و عمری طولانی و تضمین‌شده برای آن به همراه خواهد داشت. بهره‌گیری از پارچه فیروزه‌ای و طرح دوخت زنبوری بر روی این مبلمان، زیبایی آن را دو چندان کرده است.

ساختار ارگونومیک و استاندارد این محصول سبب می‌شود تا در استفاده‌های طولانی و بلندمدت، درد مفاصل را احساس نکنید و کاملاً راحت و بی‌دغدغه از آن بهره‌مند شوید. همچنین میز جلو مبلی این ست، استحکام زیادی در برابر فشار اشیا قرارگرفته روی خود دارد و خیال شما را از هر بابت مطمئن می‌سازد. در طراحی میز این مبل فرانسوی، نهایت دقت در پیاده‌سازی طرح‌های مختلف به‌کار گرفته‌شده است. روی‌هم‌رفته، این ست مبلمان کیفیت رنگ بسیار بالا و همچنین برش‌های دقیق و منظمی بر روی بدنه خود دارد و این موضوع از نکات برجسته و قابل‌توجه آن است.

مبل کلاسیک فرانسوی

مبل کلاسیک فرانسوی در کنار دارا بودن یک ترکیب رنگ عالی، ساختاری بادوام و زیبا ارائه می‌دهد. ترکیب رنگ آن را با هیچ‌یک از رقبا نمی‌توان قیاس کرد؛ زیرا در نوع خود بهترین است. رنگ قهوه‌ای سوخته که سطح آن یک پوشش از جنس پلی‌استر دارد، ظاهری براق و لوکس را ایجاد کرده است.

دسته‌های چوبی این ست مبلمان با بالاترین دقت ممکن طراحی‌شده است و طرح سه‌بعدی ارائه‌شده، یک جذابیت خیره‌کننده را به آن افزوده است. طرح هلالی شکل این مبل فرانسوی، یکی از اصلی‌ترین معیارهای زیبایی آن است و تمام اعضا این خانواده ازنظر طراحی و ساخت، در یک هماهنگی و یکپارچگی کامل با یکدیگر هستند. این ساختار هماهنگ و جذاب، اصلی‌ترین عامل در رخ‌نمایی آن محسوب می‌شود.

مهم‌ترین موضوع که در نگاه اول چشم هرکس را به خود جلب می‌کند، ظرافت خاص آن در فرآیند تراشکاری است؛ گویی در خانه خود یک اثر هنری را نگه‌داری می‌کنید. در این ست مبل فرانسوی به موضوع راحتی و امکان استفاده طولانی‌مدت نیز اهمیت زیادی داده‌شده است و فرم تکیه‌گاه تمام مبل‌ها، به‌دقت و مبتنی بر اصول مهندسی طراحی‌شده است تا کوچک‌ترین خللی در زمان استراحت و تفریح شما به وجود نیاید.

جنس چوب راش به‌کاررفته در این محصول، یکی از بهترین و مرغوب‌ترین چوب‌ها در سطح جهان است که در عین ظرافت، استحکام و مقاومت بسیار بالایی را نیز برای آن به ارمغان آورده است. این موضوع در میز جلو مبلی نیز رعایت شده و نگهداری حجم زیادی از وسایل یا مواد غذایی را بر روی آن امکان‌پذیر کرده است.

مبل راحتی فرانسوی

احتمالاً منازلی را که دو یا چند ست مبلمان دارند را دیده‌اید. درواقع آن‌ها احتمالاً مبلمان راحتی یا مبلمان نشیمن خصوصی هستند. مبل فرانسوی راحتی، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین ست مبلمانی است که احتمالاً خواهید یافت. در طراحی آن نهایت تمرکز طراحان بر روی ایجاد راحت‌ترین و ریلکس‌ترین حالت ممکن برای بدن بوده و به جرئت می‌توان گفت این مبل در میزان راحتی رقیب ندارد.

ساختار گرد و نیم‌دایره‌ای این ست مبلمان علاوه بر ایجاد یکپارچگی و ظاهری زیبا، امکان مدیریت آن برای قرارگیری در مکان‌های با ظرفیت کم و کوچک را فراهم کرده است. بدین ترتیب می‌توانید از آن نه فقط به‌عنوان مبل اصلی، بلکه به‌عنوان مبلمان فرعی نیز استفاده کنید.

مبلمان راحتی هم برای میزبانی از مهمانان و هم برای گذران اوقات استراحت و تفریح کاملاً مناسب بوده و می‌توان ساعت‌ها بدون مشکل از آن‌ها استفاده کرد. همچنین ذکر این نکته لازم است که تعداد بالشتک و فرم میز جلو مبلی این مبل فرانسوی، کاملاً مناسب اوقات فراغت و استراحت بوده و از این بابت مشکل خاصی نخواهید داشت.

 

سخن نهایی

انتخاب یک مبل به سلیقه و نظر شما بستگی دارد، اما باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که چیزی که یک ست مبلمان را خاص‌تر و محبوب‌تر می‌کند، هویت و اصالت طراحی آن است. همچنین نکات دیگری مانند کیفیت و مقاومت چوب و پارچه به‌کاررفته در آن نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. مجموعه تخصصی و حرفه‌ای تولید مبل ایران چوب یکی از مدرن‌ترین مراکز تولید و تعمیر مبل است که انواع و اقسام مختلفی از مبل‌ها، علی‌الخصوص مبل فرانسوی را طراحی، تولید و عرضه می‌کند. کیفیت و کارایی مبلمان تولیدشده توسط این مجموعه در سطح جهانی است و سطح رضایت بسیار بالایی را در میان خریداران ایرانی کسب کرده است.

 

نظر شما