شناسهٔ خبر: 66535814 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

آخرین مهلت معرفی نمایندگان نامزدهای انتخابات مجلس آخرین مهلت معرفی نمایندگان نامزدهای انتخابات مجلس

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی شورای نگهبان گفت: براساس ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی این امکان برای نامزد‌ها وجود دارد که نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رأی معرفی کنند. طحان نظیف افزود: بر این اساس علاوه بر مجریان و ناظران نمایندگان کاندیداها هم از ابتدای فرایند رأی گیری تا انتهای

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی شورای نگهبان گفت: براساس ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی این امکان برای نامزد‌ها وجود دارد که نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رأی معرفی کنند.

طحان نظیف افزود: بر این اساس علاوه بر مجریان و ناظران نمایندگان کاندیداها هم از ابتدای فرایند رأی گیری تا انتهای فرایند یعنی تا شمارش آراء در شعب اخذ رأی می توانندحضور داشته باشند.

وی ادامه داد: این امکان از طریق سامانه داوطلب که نشانی آن در اختیار نامزدها قرار داده شده فراهم شده و نامزدها می توانند از طریق این سامانه نمایندگان خودشان را معرفی کنند، البته ثبت نام چند روزی است که آغاز شده و از طریق پیامک به داوطلبان هم اطلاع رسانی شده است.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: ساعت ۱۴ فردا آخرین مهلت معرفی این نمایندگان است که نامزد‌ها می‌تواننداز طریق مراجعه به این سامانه آنها را معرفی کنند و این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

 

منبع: sharghdaily-929670

نظر شما