شناسهٔ خبر: 66519090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

صنعت نفت ۱ - ۰ مس رفسنجان/ نخستین شکست نویدکیا در خانه برزیلی‌ها

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان توانست در دیداری خانگی مس رفسنجان را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران صنعت نفت آبادان تیم شانزدهم جدول در ورزشگاه خانگی خودش و با حضور پرشور آبادانی‌ها میزبان مس رفسنجان بود که در نهایت هم با تک گل علی یوسف عراقی موفق به پیروزی شد. 
صنعت نفت آبادان از آغاز بازی سبکی تهاجمی داشتند و با توجه به وضعیت سختی که در جدول داشتند، شاگردان فراز کمالوند موظف به انجام یک بازی متمرکز و تهاجمی بودند؛ این روند ادامه داشت تا اینکه علی یوسف مهاجم عراقی تیم آبادان با شلیکی وحشتناک دروازه مس را هدف گرفت و به زیبایی هرچه تمام‌تر تک گل بازی را به ثمر رساند. آن ها در نهایت با این برد به بقا در لیگ برتر امیدوارتر از قبل شدند.

ترکیب صنعت نفت آبادان:

پیام پارسا، میثم تهی‌دست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیج‌پور، طالب ریکانی (۵۷-رحیم البوغبیش)، امیرمحمد پناهی (۵۸-محمدامین میبعد نژاد)، صادق بارانی، حسین سنگر گیر (۶۱-فرشاد محمدی مهر)، حسین شنانی (۶۱-فرزاد معامله گری)، یوسف کی شمس (۷۲-فاخر تهامی) و علی یوسف
سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، مجید نصیری، میثم تیموری، حسن جعفری (۵۹- حسین کریم زاده)، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمدرضا مهدی‌زاده، عرفان شهریاری، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.
سرمربی: محرم نویدکیا

شرح گل:

صنعت نفت ۱-۰ مس رفسنجان (علی یوسف، دقیقه ۱۹):توپ‌گیری علی یوسف در میانه زمین با دریبل این بازیکن همراه شد و شلیک وحشتناک این بازیکن به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و وارد دروازه لک شد تا بدین ترتیب صنعت نفت با یک سوپرگل از مهمان خود پیش بیفتد.


دقایق حساس:

دقیقه ۱۲: صنعت نفت به مراتب تیم خطرناک‌تری نشان داده، اما عدم دقت در زدن ضربات آخر و همچنین تلاش مدافعان مس مانع از ثمره داشتن موقعیت آن‌ها شده است.

دقیقه ۱۳: کرنر ارسال شده توسط ریکانی با ضربه سنگرگیر همراه شد که حامد لک با واکنشی فوق العاده مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه ۲۳: ضربه از راه دور جلال الدین علی محمدی با زیبای واکنش پارسا راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۱: محبی در موقعیت تک به تک با پارسا، توپ را به سینه او کوباند و در ریباند، پاسش به جلال الدین علی‌محمدی رسید که ضربه او با اختلاف خیلی زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: ضربه از راه دور واسعی هم پس از برخورد به تیرک دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: سعید واسعی روی پاس سجاد شهباززاده از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که این شلیک هم حاصلی برای آن‌ها نداشت.

حواشی:

*کم باد بودن توپ در یک ربع نخست بازی باعث شد تا حیدری جریان این دیدار را متوقف کند.

*پس از اعتراضات ادامه‌دار کادرفنی صنعت نفت آبادان، غلام خلیفه از داور بازی کارت زرد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما