شناسهٔ خبر: 66513661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رییس اتاق بازرگانی کرمان خبر داد

برگزاری نشست شورای عالی معدن کشور در کرمان/حضور فعالان اقتصادی بریکس، اوراسیا، اکو و شانگ‌های در همایش کرمان آیدکس

طبیب‌زاده، در نشست خبری همایش کرمان آیدکس گفت: قرار است شورای راهبردی معدن را در استان کرمان ایجاد کنیم؛ بدین منظور نشست شورای عالی معدن را با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه همایش خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو سید مهدی طبیب‌زاده، رییس اتاق بازرگانی استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: قرار است شورای راهبردی معدن را در استان کرمان ایجاد کنیم؛ بدین منظور نشست شورای عالی معدن را با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه همایش خواهیم داشت. 


وی با اشاره به برگزاری همایش کرمان آیدکس از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه در کرمان افزود:میهمانانی از منطقه بریکس، اوراسیا، اکو و شانگ‌های دعوت شده اند.

او اعلام کرد: اعتقاد داریم گردش اطلاعات بین فعالان اقتصادی کشور‌ها می‌تواند به افزاش سطح مناسبات تجاری بین کشور‌ها کمک کند.

طبیب زاده اظهار داشت: تلاش داریم آنچه برای ایجاد یک فضای مناسب برای جذب سرمایه‌های جدید نیاز است را در این همایش مدنظر قرار دهیم.

او گفت: کرمان سرزمینی با منابع و ظرفیت‌های بالایی است که باید در مسیر تولید ثروت به کار گرفته شوند.

وی تاکید کرد: برای تشریح این سازوکار‌ها ۲۲ پنل تخصصی در حاشیه این همایش در دانشگاه هایتک ماهان برگزار خواهد شد.

او اعلام کرد: در واقع به دلیل ظرفیت‌های معدنی استان کرمان، سعی داریم در همایش آیدکس تمرکز خوبی روی این حوزه داشته باشیم.

طبیب‌زاده افزود: در طراحی و معرفی مدل‌های توسعه اقتصادی با تکیه بر عنوان سال از اولویت‌های همایش کرمان‌آیدکس است.

 وی تأکید کرد: به دنبال آن هستیم تا مدل‌های قابل استفاده در سطح کشور برای تقویت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را ارائه دهیم.

نظر شما