شناسهٔ خبر: 66473792 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

دستیار سابق ترامپ: رییس جمهور به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم

صاحب‌خبر -

شفقنا- یک دستیار سابق ترامپ فاش کرد رییس جمهور سابق آمریکا از او خواسته بوده در مورد رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن ساکت باشد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ رویترز نوشت: «هوپ هیکس» دستیار ارشد سابق دونالد ترامپ، شهادت داد که در روزهای پایانی انتخابات ریاست جمهوری 2016 به او گفته بود که رابطه جنسی او با ستاره فیلم های پورن «استورمی دنیلز» را انکار کند.
شهادت هیکس به هیئت منصفه در رابطه با دادگاه جاری ترامپ به ویژه در مورد روابط خارج از عرف او نقش مهمی ایفا می‌کند؛ چه اینکه او اکنون در رقابتی سخت با بایدن برای رسیدن دوباره به کاخ سفید به سر می‌برد.

دنیلز تهدید کرده بود داستان رابطه جنسی خود در سال 2006 را در معرض دید عموم قرار می دهد؛ این درحالی است که ترامپ اصولاً موضوع رابطه با این بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن را رد می‌کند.

هیکس شهادت داد که چهار روز قبل از انتخابات 8 نوامبر 2016 به ترامپ گفته بود که وال استریت ژورنال جزئیات داستان دنیلز را منتشر خواهد کرد. هیکس که به عنوان دبیر مطبوعاتی کمپین انتخاباتی خدمت می کرد، گفت: «او می خواست مطمئن شود که هر نوع رابطه انکار شده است.»

او گفت که ترامپ نمی‌خواست همسرش ملانیا این موضوع را بفهمد، موضوعی که شامل ادعاهایی مبنی بر رابطه او با کارن مک‌دوگال، مدل سابق پلی‌بوی هم بود. ترامپ رابطه جنسی با هر دو زن را رد کرده است. هیکس می‌گوید: «او نگران این بود که همسرش روزنامه‌های صبح را نبیند و از من می‌خواست مطمئن شوم که روزنامه‌ها در آن روز صبح به محل اقامت همسرش تحویل داده نمی‌شوند.»

البته شهادت هیکس می تواند به وکلای ترامپ کمک کند تا ادعا کنند که او به دنیلز پول داده است تا همسرش و نه رای دهندگان را از شنیدن اتهامات جنسی مخفی کند.

گفتنی است ترامپ با 34 عنوان اتهامی مختلف روبرو است که برخی از آنها دستکم چهار سال زندان دارند.

این خبر را در رویترز ببینید

نظر شما