شناسهٔ خبر: 66463737 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

الجزیره: کی‌اف‌سی مالزی در پی فراخوان تحریم جنگ اسرائیل برخی شعبات خود را تعطیل کرد

صاحب‌خبر -

شفقنا- کی‌اف‌سی مالزی به‌دلیل فراخوانی برای تحریم زنجیره‌ای بر سر جنگ اسرائیل در غزه، برخی از شعبات خود را در این کشور به طور موقت تعطیل کرد.

به گزارش شفقنا از الجزیره، KFC یکی از تعداد برندهای غربی در مالزی است که بیش از 60 درصد مشتریان آن مسلمان هستند و به دلیل ارتباط کی اف سی با اسرائیل در معرض تحریم قرار گرفته است.

QSR Brands Holdings Bhd که رستوران‌های KFC و Pizza Hut را در این کشور اداره می‌کند، گفت که به‌منظور مدیریت افزایش هزینه‌های تجاری و تمرکز بر مناطق تجاری با تعامل بالا، به طور موقت این مراکز را در میان “شرایط اقتصادی چالش برانگیز” تعطیل می‌کند.

به عنوان بخشی از تلاش‌های شرکت برای بهینه‌سازی مجدد، به کارکنان فروشگاه‌های آسیب‌دیده این فرصت داده شد تا به فروشگاه‌های فعال‌تر نقل مکان کنند.»

به عنوان شرکتی که بیش از 50 سال است به مالزیایی ها خدمات می دهد، تمرکز بر ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان است، در حالی که از طریق امنیت شغلی برای 18000 عضو تیم در مالزی که تقریباً 85 درصد از آنها به اقتصاد مالزی کمک می کند، کمک مثبتی به مسلمانان می کند.»

برندهای QSR دلیلی برای شرایط سخت مشخص نکردند.

رسانه‌های محلی که تعطیلی‌ها را به تحریم‌ها مرتبط می‌دانند، به داده‌های Google Map استناد کردند که نشان می‌دهد ده‌ها رسانه در سراسر کشور تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

تحریم‌ها در کشورهای دارای اکثریت مسلمان عامل افت درآمد برندهای غربی با ارتباط با اسرائیل است.

منبع: الجزیره

نظر شما