شناسهٔ خبر: 66461894 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟ قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟

به گزارش اکوایران، قیمت بیت‌کوین در هفته‌های اخیر در حال کاهش بوده و همین امر سوالاتی را در مورد مسیر آینده آن ایجاد کرده است. به نوشته کوین‌ گِیپ، قیمت بیت‌کوین در هفته اخیر و ماه آوریل به ترتیب با کاهش 9/53 درصدی و 12/83 درصدی روبه‌رو شده و علی‌رغم چالش‌ها، جایگاه خود را به عنوان برترین ارز

صاحب‌خبر -

به گزارش اکوایران، قیمت بیت‌کوین در هفته‌های اخیر در حال کاهش بوده و همین امر سوالاتی را در مورد مسیر آینده آن ایجاد کرده است.

به نوشته کوین‌ گِیپ، قیمت بیت‌کوین در هفته اخیر و ماه آوریل به ترتیب با کاهش 9/53 درصدی و 12/83 درصدی روبه‌رو شده و علی‌رغم چالش‌ها، جایگاه خود را به عنوان برترین ارز دیجیتال با ارزش بازار 1/14 میلیارد دلار حفظ کرده است.

در حال حاضر، کارشناسان نسبت به مسیر بیت‌کوین در ماه می 2024 نظرات متفاوتی دارند. اندیکاتورهای فنی نشان می‌دهند که روند نزولی ادامه خواهد داشت، اما به شکل کلی عواملی مانند اعتماد به بازار، قوانین و وضعیت اقتصاد کلان می‌توانند بر قیمت این ارز دیجیتال تأثیر بگذارند.

اگر فشارهای مربوط به افت قیمت ادامه داشته باشد، بیت‌کوین ممکن است کف حمایتی پایین‌تری را نیز تجربه کند و حتی تا کانال 36 هزار دلار هم افت قیمت داشته باشد. به شکل معکوس، افزایش خرید بیت‌کوین می‌تواند قیمت آن را بالاتر ببرد و این ارز دیجیتال بار دیگر از مرز 70 هزار دلار عبور کند.

به گفته کوین گیپ، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران باید با در نظر گرفتن تحلیل‌های تکنیکال و عوامل بنیادی، هوشیار باقی بمانند. در حال حاضر، آینده بیت‌کوین برای ماه می نامشخص است و احتمال کاهش بیشتر یا بهبود قیمت این ارز دیجیتال وجود دارد.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز دوشنبه (13 اردیبهشت) از 56 هزار و 989 دلار تا 59 هزار و 440 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 8 شب به وقت ایران، 59 هزار و 24 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 2 هزار دلار افزایش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 41/41 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود 7 درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 2 هزار و 897 دلار تا 3 هزار و 11 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 8 شب به وقت ایران، 2 هزار و 998 دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 90 دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان در 24 ساعت گذشته 17/04 میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل حدود 4 درصد کاهش یافته است.

 

منبع: ecoiran-62713

نظر شما