شناسهٔ خبر: 66441608 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

سگ‌های زنده‌یاب در جست‌وجوی یسنا؛ عملیات جست‌وجوی «یسنا دیدار» به روز چهارم کشیده شد/ ویدئو و تصاویر سگ‌های زنده‌یاب در جست‌وجوی یسنا؛ عملیات جست‌وجوی «یسنا دیدار» به روز چهارم کشیده شد/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، «یسنا بیدار» دختربچه چهارساله اهل روستای «یلی بدراق» شهرستان «کلاله» از «یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه» مفقود شده است و با وجود جست‌وجوهای گسترده و مستمر، تاکنون اثری از او نیست. خانواده این کودک هنگام کار در مزارع روستای یلی بدراق متوجه گم شدن کودکشان شدند و ساعت ۱۷ روز یکشنبه این خبر

صاحب‌خبر -

 

به گزارش شبکه شرق، «یسنا بیدار» دختربچه چهارساله اهل روستای «یلی بدراق» شهرستان «کلاله» از «یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه» مفقود شده است و با وجود جست‌وجوهای گسترده و مستمر، تاکنون اثری از او نیست.

خانواده این کودک هنگام کار در مزارع روستای یلی بدراق متوجه گم شدن کودکشان شدند و ساعت ۱۷ روز یکشنبه این خبر توسط بخشداری مرکزی کلاله به جمعیت هلال احمر گزارش شد و فوری گروه‌های امدادی به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای و نیرو‌های مردمی جست و جو‌ها را برای یافتن این کودک آغاز کردند.

نیرو‌های مردمی و هلال احمر شهر‌های مختلف استان گلستان به صورت مستمر در حال جست وجوی منطقه هستند و بالگرد شناسایی برای کمک رسانی در کلاله حضور دارد.

منبع: sharghdaily-928937

نظر شما