شناسهٔ خبر: 66436187 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

5 مورد از رستوران‌های بانکوک برای فرار از صرف غذای بومی در تور تایلند

صاحب‌خبر -

رپورتاژ آگهی

غذاهای تایلندی ممکن است به مذاق همه خوش نیاید! پس چاره چیست؟ آیا اگر با تور تایلند به این کشور سفر کنید رستورانی وجود دارد که بتوانید غذاهای ایرانی یا غیرتایلندی در آن‌ها میل نمایید؟ بله. تایلند در کنار رستوران‌‌های محلی خود که غذاهای محلی و تایلندی صرف می‌کنند؛ دارای تعدادی رستوران خوب است که غذاهای ایرانی و غیربومی را می‌توانید با خیال راحت در آن‌ها میل کنید؛ اما باید بدانید اگر می‌خواهید در رستوران غذا بخورید باید هزینه‌ای جدا از قیمت تور تایلند با خود همراه داشته باشید. در ادامه یک لیست از بهترین رستوران‌هایی که می‌توانید در آن‌ها غذای غیرتایلندی بخورید را آورده‌ایم.

رستوران رُست؛ رستورانی که به صبحانه‌‌های لذیذ معروف است

یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌‌های تایلند که می‌توانید غذای خوشمزه‌ای در آن نوش جان کنید رستوران رست است. این رستوران درست در بالای مرکز خرید Seenspace در Thong Lo Soi 13 قرار گرفته که به صبحانه‌‌های خوشمزه‌ای که دارد معروف است. اگر آخر هفته به این رستوران مراجعه کنید شاهد صفی از غربی‌ها هستید که به بهانه املت بندیکت خامه‌ای و لذیذ به رست آمده‌اند. از طرفی تایلندی‌ها منتظر قهوه تازه دم و دسرهای خوشمزه این رستوران هستند. شما هم می‌توانید شام لذیذی را در تراس این رستوران میل کنید و از تراس منظره زیبای این شهر را مشاهده نمایید. اگرچه این رستوران در اکثر مواقع شلوغ است؛ اما صف آن به کیفیت غذاهای خوشمزه و غیربومی که دارد می‌ارزد. ممکن است قیمت برخی از غذاهای آن گران باشد؛ بنابراین در زمان برنامه‌ریزی در خصوص قیمت تور تایلند به این مسئله توجه کنید.

آدرس رستوران: سین اسپیس، خیابان تانگ لو سویی 13

نزدیک‌ترین ایستگاه به این رستوران: بی تی اس تانگ لو

رستوران بامسی؛ به معنای کسب و کار کوچک

دومین رستورانی که در لیست بهترین رستوران‌‌های تایلند قرار می‌گیرد و می‌توانید برای میل کردن غذای غیرتایلندی به آن مراجعه کنید رستوران بامسی است. این رستوران دارای بار و کافه هم هست. از این رستوران، توقع مغازه‌ای بزرگ و لاکچری نداشته باشید؛ چرا که بامسی یک مغازه کوچک است که غذاهای باکیفیت در آن پیدا می‌شود. سیب زمینی سرخ شده تند اسپانیایی از غذاهای معروف آن است؛ اما در کنار این غذا می‌توانید پیتزا و سالاد یونانی خوشمزه هم نوش جان کنید. بهتر است قبل از مراجعه به این رستوران از باز بودن آن مطمئن شوید.

آدرس: 221 کوچه نانا، چیتی تاون

نزدیک‌ترین ایستگاه: مترو هوالامفونگ

رستوران سنسی؛ رستورانی برای عاشقان غذاهای ایتالیایی

لوکیشن رستوران سنسی آن را به یک فضای دنج و عاشقانه تبدیل کرده است. این رستوران در انتهای یک کوچه فرعی سرسبز و زیبا قرار گرفته است. اگر دوست دارید در سفر به تایلند غذاهای ایتالیایی خوشمزه را امتحان کنید می‌توانید به سنسی مراجعه کنید و در فضایی دنج، شیک و عاشقانه غذا میل کنید. یکی از خصوصیات بارز این رستوران تزئین ظروفیست که در آن‌ها غذا سرو می‌شود. بشقاب‌‌های این رستوران با صدف‌‌های خوشمزه و شن ترافل تزئین می‌شوند. این رستوران بدون شک برای قرارهای خاص و لذت بردن از غذاهای خوش طعم در فضایی متفاوت انتخابی ایده‌آل است.

آدرس: نارادیواس راجانگاریندرا سویی 17، یک 5

نزدیک‌ترین ایستگاه: بی تی اس چانگ نونسی

رستوران ذغال چوبی؛ مدهوش عطر کباب‌‌های تازه می‌شوید

با قدم گذاشتن به این رستوران گویی مستقیما به قلب و گرمای بمبئی سفر کرده‌اید. سقف این رستوران با طرح‌‌های جالی (نوعی نقش مشبک هندی) و دیوارهای آن با جعبه‌‌های تفین (ظروف غذاخوری هندی) تزئین شده است. این رستوران برای خنک کردن فضای داخلی از پنکه‌‌های سنتی استعماری استفاده کرده است؛ چرا که گرمای زیادی در اثر سه اجاق تنور مسی بزرگ که روشن است در رستوران پخش می‌شود؛ بنابراین از این پنکه‌ها برای خنک کردن فضای داخلی استفاده می‌شود. روی اجاق تنورها، کباب‌‌های سنتی خوشمزه و آبدار در حال پخته شدن هستند. بدون شک تست کردن آن‌ها بهترین تجربه شما از سرو غذا در تایلند می‌شود.

آدرس: طبقه پنجم، فریزر سوئیتس، سوخومیت سویی 11

نزدیک‌ترین ایستگاه: بی تی اس نانا

Escapade Burgers and Shakes؛ پاتوق همیشگی عاشقان برگر

اگر از هر تایلندی بپرسید بهترین برگرهای شهر را کجا می‌توانیم میل کنیم بدون شک اسم این رستوران را می‌آورد. جالب است بدانید پیدا کردن این رستوران خود یک ماجراجویی در دل تایلند است؛ چرا که این رستوران دربی کوچک دارد و در منظه ترند قرار گرفته است. وقتی وارد رستوران می‌شوید می‌توانید روی صندلی بنشینید و از روی پیشخوان آشپزخانه آن را نگاه کنید. در کنار غذاها کمی از نوشیدنی‌‌های آن تعریف کنیم. بدون شک خوشمزه‌ترین میلک شیک‌ها و کوکتل‌ها را می‌توانید در این رستوران میل کنید. حتی در این مکان می‌توانید نوشیدنی اختصاصی خود را سفارش داده و یا اجازه دهید باریستاها بهترین نوشیدنی را برای شما درست کنند.

آدرس: 112 جاده Phara Athit

نزدیک‌ترین ایستگاه: متروی هوالامفونگ

تور تایلند را به بهانه غذاهای خوشمزه و دیدنی‌‌های عجیب رزرو کنید!

همیشه لازم نیست در تور تایلند غذاهای محلی را امتحان کنید. اگر غذاهای تایلندی را دوست ندارید هیچ اشکالی ندارد! شما می‌توانید با رستوران‌هایی که در بالا معرفی کردیم تجربه لذیذی از غذاهای متفاوت داشته باشید و در محیط‌‌های عجیب غذا میل کنید. اگر به دنبال قیمت تور تایلند مناسب هستید تا به این کشور زیبا و جذاب سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت لحظه آخر بزنید و در آنجا به صورت نقد و اقساط تور دلخواه خود را رزرو نمایید.

نظر شما