شناسهٔ خبر: 66420720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

انعقاد قرارداد ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ مگاواتی در استان قم

صبح امروز به همت خانه صنعت معدن و تجارت استان قم قرارداد ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ مگاواتی در استان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ امضا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، صبح امروز با حضور سید محمد آقامیری، استاندار قم و اعضا هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم دو قرارداد و تفاهم نامه همکاری در حوزه ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ مگاواتی و بیمه واحد های صنعتی در غرفه استان قم در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، امضا شد.

محمد آقاجانی رییس هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم پیرامون انعقاد قرار داد ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ مگاواتی در استان قم گفت: این نیروگاه با هدف عمل به رسالت خانه صمت پیرامون رفع مشکلات و موانع صنعتگران و تولیدکنندگان با پیگیری این خانه ایجاد خواهد شد تا ضمن انجام یک سرمایه گذاری ۳۵ میلیون یورویی، شاهد تولید ۱۰۰ مگاوات برق در شهرک الغدیر استان قم باشیم.

وی افزود: این نیروگاه در زمینی به ابعاد ۱۲۰ هکتار و با تلاش و همت مهندسین داخلی ساخته خواهد شد.

آقاجانی همچنین با اشاره به بیمه تکمیلی در واحد های صنعتی به عنوان یکی دیگر از چالش های اساسی فعالان حوزه صنعت گفت: طی تفاهم نامه ای که با رایزنی ها و پیگیری های خانه صمت استان قم حاصل شده است تا با طرفیت بیمه نوین بتوانیم حداقل ترین میزان دریافت حق بیمه را برای واحد های صنعتی به ارمغان بیاوریم و در مسیر تولید و رشد میهن عزیزمان و اقتدار اقتصادی جمهوری اسلامی ایران گامی موثر و به نفع صنعتگران برداریم.

برچسب‌ها:

نظر شما