شناسهٔ خبر: 66417438 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

یک خواننده کانادایی 18 میلیون نان به ساکنان غزه اهدا کرد

صاحب‌خبر -

شفقنا- هابیل تسفایه خواننده کانادایی معروف به “The Weeknd” سفیر حسن نیت برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد، دو میلیون دلار به برنامه غذایی در نوار غزه کمک کرد تا صرف فراهم کردن 18 میلیون قرص نان برای ساکنان نوار غزه شود.

به گزارش شفقنا؛ وبگاه آرتی عربی نوشت: «این حمایت بیش از 1500 تن آرد گندم غنی شده را فراهم می‌کند که می‌تواند بیش از 18 میلیون قرص نان تولید کرده و به غذای بیش از 157000 فلسطینی برای یک ماه کمک کند».

طبق این گزارش؛ این بودجه مبتنی بر 2.5 میلیون دلار اصلی، معادل چهار میلیون وعده غذایی اضطراری است که ویکند برای پاسخ برنامه جهانی غذا به غزه در دسامبر 2023 تهیه کرده است.

این سازمان 820 تن بسته غذایی برای تغذیه بیش از 173000 فلسطینی به مدت دو هفته فراهم کرد. علاوه بر این، این خواننده درخواست فوری برای طرفداران صادر کرد و از آنها خواست تا با کمک مالی به برنامه جهانی غذا در غزه، آنچه را که می توانند ارائه دهند.

طبق گزارش‌های سازمان ملل متحد، بیش از یک میلیون فلسطینی با سطوح فاجعه بار گرسنگی در سراسر غزه روبرو هستند و نیاز به حمایت فوری دارند.

کورین فلیشر، مدیر برنامه جهانی غذا برای خاورمیانه، شمال آفریقا و شرق اروپا، گفت: «با توجه به قحطی در غزه، حمایت سخاوتمندانه هابیل به هزاران خانواده فلسطینی که هر روز در حال مبارزه با گرسنگی هستند، کمک خواهد کرد از مشارکت، شفقت و حمایت ثابت او درباره برنامه جهانی غذا و مردم فلسطین سپاسگزارم».

این خبر را در وبگاه آرتی عربی ببینید

نظر شما