شناسهٔ خبر: 66405399 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

سازمان صنایع نظامی عراق: با شرکت‌هایی از ترکیه، چین و صربستان همکاری می‌کنیم

صاحب‌خبر -

شفقنا- رئیس سازمان صنایع نظامی عراق از وجود همکاری میان این سازمان و شماری از شرکت های فعال در زمینه صنایع نظامی در برخ کشورها از جمله ترکیه، چین و صربستان خبر می دهد.

به گزارش شفقنا، خبرگزاری رسمی عراق (واع) عصر امروز (دوشنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که «مصطفی عاتی»، رئیس سازمان صنایع نظامی این کشور در گفت و گو با واع اعلام کرد که این سازمان قراردادهای زیادی با دستگاه های امنیتی در زمینه سلاح های سبک، خودروهای زرهی و هواپیماهای بدون سرنشین منعقد کرده است.

عاتی ضمن اعلام این که پروژه های در حال تکمیل سازمان صنایع نظامی عراق به دست متخصصان این کشور و با پشتیبانی شرکت های بین المللی اجرا می شود، تاکید کرد که با ترکیه و شرکت های متخصص آن در زمینه صنایع نظامی و همچنین با شرکت چینی «نورینکو» و شرکت های دیگری از صربستان و سایر کشورها همکاری می کنند.

این مسئول عراقی در ادامه همچنین عنوان کرد: وزارت کشور حامی اصل سازمان صنایع نظامی است و قراردادهای زیادی در زمینه سلاح های سبک، خودروهای زرهی و هواپیماهای بدون سرنشین (با آن) علاوه بر سازمان حشد الشعبی و سایر دستگاه های امنیتی وجود دارد.

رئیس سازمان صنایع نظامی عراق در پایان نیز ابراز امیدواری کرد که چنین قراردادهایی با هدف افزودن یک اقدام تولیدی جدید گسترش یابد.

خبر اصلی را در واع ببینید

نظر شما