شناسهٔ خبر: 66390743 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

تا برجام و FATF حل نشود از مشکلات اقتصادی رنج می‌بریم تا برجام و FATF حل نشود از مشکلات اقتصادی رنج می‌بریم

روزنامه هم میهن با سیدمحمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت‌وگو کرده است. به گزارش هم میهن، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: الان شرایطی پدید آمده‌است که باید فعالیت‌های جدی دیپلماتیک در زمینه‌های مختلف آغاز شود. حامیان اسرائیل، چه در آمریکا و اروپا و چه در نهادهایی مانند اتحادیه

صاحب‌خبر -

روزنامه هم میهن با سیدمحمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت‌وگو کرده است. 

به گزارش هم میهن، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • الان شرایطی پدید آمده‌است که باید فعالیت‌های جدی دیپلماتیک در زمینه‌های مختلف آغاز شود. حامیان اسرائیل، چه در آمریکا و اروپا و چه در نهادهایی مانند اتحادیه اروپا و گروه ۷ سعی می‌کنند که از این وقایع سوءاستفاده کنند و فشارها را بر تهران افزایش دهند. 
  • در این شرایط دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران باید به‌شدت فعال‌تر شود و ضمن در پیش گرفتن دیپلماسی متوازن و متعادل با همه کشورهای جهان، به‌دنبال خنثی کردن تلاش‌های حامیان اسرائیل برای افزایش فشار علیه ایران باشد.
  • در عین حال دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی باید تمام تلاش خود را به کار گیرد که قضایای مسکوت و معطل‌مانده از گذشته مانند برجام و FATF را نیز حل و فصل کند، چراکه تا این قضایای دیپلماتیک حل‌وفصل نشود، ما از تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی شدید ناشی از آن رنج خواهیم برد.

 

منبع: etemadonline-658596

نظر شما