شناسهٔ خبر: 66346518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون رئیس جمهور؛

افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران در دولت سیزدهم | ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان داریم

سمنان- معاون پارلمانی رئیس جمهور از افزایش حقوق ۵۷ درصدی کارگران به عنوان یکی از اتفاقات خوب دولت سیزدهم یاد کرد و گفت: شاهد ارتقای رفاه کارگران در دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی بوده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد حسینی در جمع مردم سمنان بین خطبه های نماز جمعه این هفته به میزبانی مصلای مرکز استان از افزایش ۵۷ درصدی حقوق به عنوان یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم در حمایت از قشر کارگر خبر داد و بیان کرد: شاهد ارتقای رفاه کارگران در دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی بوده ایم.

وی همچنین از اصلاح بیمه کارگران ساختمانی به عنوان یکی دیگر از اقدامات حمایتی دولت سیزدهم در زمینه حمایت از کارگران یاد کرد و افزود: با اقدام و پیگیری دولت، مشکلات ۵۰۰ هزار کارگر ساختمانی در زمینه اصلاح بیمه کارگران رفع شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور از تداوم اقدام‌های حمایتی دولت در زمینه رفع مشکلات کارگران خبر داد و گفت: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل از دیگر طرح هایی است که دولت سیزدهم اجرای آن را پیگیری کرده است.

حسینی اقدام برای کاهش حوادث‌کار را دیگر اولویت دولت سیزدهم در مواجهه با قشر کارگر دانست و تاکید کرد: در زمینه ارتقای ایمنی و همچنین امنیت شغلی کارگران نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی در ادامه به داشته های ایران اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور فعال است

معاون رئیس جمهور گفت: عرضه تولیدات، محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه‌ها سبب گشوده شدن بازارهای مختلف جهانی به سوی این شرکت ها خواهد شد و این بر تبادلات تجاری ایران در عرصه فراملی تاثیر خواهد گذاشت.

حسینی در خاتمه ضمن اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارگران بیان کرد: همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار یکی از ارکان تحقق شعار سال و همچنین چرخش چرخ اقتصادی تولید محور کشورمان به زعم معظم له است.

نظر شما