شناسهٔ خبر: 66336683 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نمایندگی سامسونگ در شهرری

یکی از چالش‌های مهم و حساس درمورد لوازم خانگی، احتمال بروز مشکل یا خرابی آن‌هاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، یکی از چالش‌های مهم و حساس درمورد لوازم خانگی، احتمال بروز مشکل یا خرابی آن‌هاست. از آن‌جایی‌که قیمت محصولات خانگی درطی چند سال اخیر رشد سرسام‌آوری تجربه کرده است، نگرانی‌های بسیاری برای کاربران از بابت تعمیر و راه‌اندازی مجدد وسایل خانگی آن‌ها ایجاد شده است. با این حال نیازی به نگران‌ شدن نیست؛ چراکه آرتا سرویس به‌عنوان نمایندگی سامسونگ در شهرری می‌تواند تمام نگرانی شما در این زمینه را برطرف سازد.

عمده دلیل خرابی وسایل خانگی ناشی از چیست؟

لوازم خانگی مثل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی یا جاروبرقی ازجمله مواردی هستند که بیش‌از هر وسیله دیگری درمعرض خرابی و بروز مشکلات مختلف هستند. به‌صورت کلی، خرابی هرکدام از وسایل خانگی ممکن است دلایلی خاص و همچنین دلایلی عمومی داشته باشد.

به‌عنوان مثال، عمده دلیل خرابی جاروبرقی می‌تواند به‌دلیل عدم سرویس و پاکسازی فیلترهای آن باشد، چراکه راه تنفس و رسیدن هوا به آن مسدود می‌شود. درمورد یخچال یا تلویزیون، نوسان برق، عدم استفاده از محافظ یا پایدارکننده جریان برق، روشن ‌بودن طولانی ‌مدت دستگاه و سرویس‌ نشدن به‌مدت طولانی از دلایل خرابی آن‌ها است.

براساس تجربه نمایندگی سامسونگ در شهرری ممکن است خرابی وسایل خانگی به‌دلیل پایان‌ یافتن عمر طبیعی برخی از قطعات آن‌ها نیز باشد. درهرصورت، مشکلات فنی هر دستگاه تا ۹۹ درصد موارد قابلیت رفع و تعمیر دارد و کاربران گرامی نباید بابت این موضوع نگران باشند.

نمایندگی سامسونگ در شهرری

نمایندگی ال‌جی در شهرری

شرکت کره‌ای ال‌جی یکی از مشهورترین شرکت‌های جهان در حوزه تولید لوازم خانگی است که طیف گسترده‌ای از وسایل مختلف مانند تلویزیون، یخچال، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و ده‌ها مورد دیگر را در سبد محصولات خود قرار داده است. همچنین محبوبیت برند LG در ایران، زبان‌زد خاص و عام است و بسیاری آن ‌را بهترین شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در جهان می‌دانند.

از سوی دیگر، فعالیت آرتا سرویس به‌عنوان نمایندگی سامسونگ در شهرری، خود به‌اندازه کافی بیانگر محبوبیت و اهمیت این دو شرکت کره‌ای در ایران است. ال‌جی صدها هزار نمایندگی تعمیرات در جهان دارد که آرتا سرویس به‌عنوان یکی از شعبه‌های مهم آن در ایران، فعالیت زیادی درزمینه رفع و تعمیر مشکلات این لوازم خانگی دارد. اگر در شهرری زندگی می‌کنید، مجموعه آرتا سرویس به‌عنوان نمایندگی ال‌جی در شهرری، آماده پذیرش و تعمیر وسایل خانگی شما است. تیم متخصص این مجموعه با برخورداری از دانش فنی و تجربه فراوان خود می‌تواند راه‌حلی اساسی برای عیب‌یابی و تعمیر لوازم خانگی شما همچون یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و مایکروویو باشد.

نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر و شهرری

آرتا سرویس به‌عنوان نمایندگی سامسونگ در شهرری و اسلامشهر نیز فعالیت دارد. شرکت سامسونگ مانند شرکت ال‌جی، یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سازندگان لوازم خانگی در جهان است که آوازه و شهرت آن به‌خوبی نشان می‌دهد که با محصولاتی فوق‌العاده جذاب و پرفروشی روبه‌رو هستیم.

فعالیت جهانی سامسونگ سبب شده تا بتوان طیف وسیعی از محصولات آن را در منازل مختلف پیدا کرد. همین موضوع نیز تا حد زیادی نشان می‌دهد که چرا سامسونگ هم مورد علاقه مشتریان و هم مورد علاقه تعمیرکاران است. درزمینه تلویزیون و یخچال، گاهی اوقات سامسونگ حتی از ال‌جی نیز بهتر عمل می‌کند و محصولاتی بی‌رقیب در این حوزه دارد.

آرتا سرویس به‌عنوان نمایندگی سامسونگ در شهرری و اسلامشهر آماده دریافت وسایل و لوازم خانگی شما است تا در کمترین زمان ممکن، نسبت‌به رفع مشکلات آن‌ها اقدام کند. کافی است برای بهره‌مندی از خدمات این مجموعه، با شماره تلفن‌های آن که در arta-service.com درج شده‌اند، تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی سامسونگ در شهرری

چرا باید آرتا سرویس را برای تعمیر وسایل خانگی خود انتخاب کنیم؟

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که مجموعه تعمیر آرتا را به یکی از بی‌رقیب‌ترین نمایندگی‌های تعمیر وسایل خانگی تبدیل کرده است. این مجموعه علاوه‌بر این‌که نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر و شهرری است، همچنین به تعمیر و عیب‌یابی محصولات ال‌جی، بوش، زیمنس، آاگ، الکترولوکس و ده‌ها شرکت بزرگ و کوچک دیگر نیز مشغول است. با این وجود، اصلی‌ترین دلایل محبوبیت آرتا سرویس به‌عنوان نمایندگی سامسونگ در شهرری و اسلامشهر موارد زیر است.

گارانتی و تضمین خدمات

مجموعه خدمات تعمیر آرتا سرویس، تعمیرات خود را تا ۱۸۰ روز گارانتی می‌کند و درصورت بروز مجدد مشکل در آن بخش، بدون هزینه اضافی مشکل دستگاه را برطرف می‌کند.

تیمی متخصص و باتجربه

تکنسین‌های آرتا سرویس دارای بیش از ۱۱ سال سابقه کار و فعالیت هستند و می‌توان گفت در این زمینه، مجموعه آرتا از بهترین متخصصان تعمیر برخوردار است.

اولویت ‌دادن به تعمیر قطعات

نمایندگی ال جی در شهرری اولویت اصلی خود را به تعمیر قطعات اختصاص می‌دهد تا مشتریان متحمل هزینه سنگین خرید قطعه نو نشوند و فقط حق‌الزحمه تعمیر را پرداخت نمایند.

قیمت‌های مشتری‌پسند

نمایندگی سامسونگ در شهرری همواره بر ارائه قیمت‌هایی منصفانه و واقعی تاکید داشته تا مشتریان عزیز ایرانی برای تعمیر وسایل خانگی خود هزینه‌های اضافه پرداخت نکنند.

سرعت بالا در ارائه خدمات

ویژگی مهم نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر سرعت بالای ارائه خدمات بوده تا مشتریان گرامی از بابت عدم‌دسترسی به وسایل خود، دچار مشکل یا چالش خاصی نشوند.

مراحل تعمیر در آرتا سرویس؛ از پذیرش و بررسی تا عیب‌یابی و تعمیر

فرآیند تعمیر در آرتا سرویس به‌صورت کلی از ۴ مرحله تشکیل شده است. در گام اول ابتدا باید متخصصان این مجموعه را نسبت‌به بروز مشکل یا خرابی لوازم خانگی خود آگاه کنید. در گام بعدی کارشناسان نمایندگی سامسونگ در شهرری به شما مشاوره‌های لازم را خواهند داد. سومین گام، ارائه یک برنامه سرویس و میزان هزینه‌های مرتبط با آن است و پس از تایید مشتری در گام چهارم تیم متخصص آرتا سرویس برای رفع مشکل یا ایراد موجود به منزل شما مراجعه می‌کنند.

نمایندگی سامسونگ در شهرری

سخن پایانی

بروز مشکل در لوازم خانگی اگرچه امری حساس و استرس‌برانگیز است، اما نیازی به نگرانی ندارد؛ تیم تخصصی تعمیر و سرویس آرتا با بهره‌مندی از دانش فنی بالا و همچنین داشتن تجربه‌های فراوان در تعمیر انواع مختلف لوازم خانگی، همواره درکنار شماست تا مشکلات موجود را برطرف سازد. این مجموعه خدمات تعمیر سامسونگ، ال‌جی، بوش، زیمنس، آاگ، ایندزیت، آریستون و ده‌ها شرکت مختلف دیگر را انجام می‌دهد تا از این حیث کامل‌ترین خدمات موجود را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انجام کار و فرآیند بررسی و عیب‌یابی محصولات، به وب‌سایت arta-service.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۱۰۰۲۸۹ تماس حاصل فرمایید.

نظر شما