شناسهٔ خبر: 66215578 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

اعزام یگان‌های بالگردی و پشتیبانی رزمی نیروی زمینی به مناطق سیل‌زده‌

اقتصادنیوز : امیر سرتیپ غلامعلیان گفت: بنا به درخواست وزارت محترم کشور و ابلاغ سلسله مراتب فرماندهی در ارتش، یگان‌های بالگردی، مهندسی و پشتیبانی رزمی نیروی زمینی، به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان ارشد نظامی ارتش در منطقه‌ جنوب شرق کشور و فرمانده‌ قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا، با اشاره به جاری شدن سیلاب در بخش‌های مختلفی از شهرستان‌های منطقه جنوب شرق کشور اعم از چابهار، نیکشهر و دیگر شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: بنا به درخواست وزارت کشور و تدابیر و اوامر ابلاغی از سوی سلسله‌مراتب فرماندهی نیروی زمینی ارتش، از همان ساعات اولیه انواع بالگردها، خودروهای سنگین، ادوات مهندسی، پشتیبانی رزمی به منطقه اعزام و عملیات امدادرسانی در مناطق سیل‌زده‌ استان‌های درگیر سیلاب در منطقه‌ جنوب شرق کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

خبر مرتبط
اعلام جزییات فوت شهروند کازرونی در جریان سیل

اقتصادنیوز: سرپرست آتش‌نشانی شهرستان کازرون و رییس اورژانس این شهر جزییات فوت یک شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر در این شهر را تشریح کردند.

خبر مرتبط
نیروی دریایی ارتش وارد عمل شد/ نجات سیل‌زدگان استان هرمزگان

اقتصادنیوز: با حضور به موقع بالگرد منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، سه نفر از افراد ناپدید شده در شرق استان هرمزگان نجات پیدا کردند.

نظر شما