شناسهٔ خبر: 66195042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

برخورد قانونی با ۷۴۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان

صاحب‌خبر -

طی سال گذشته با کنترل و پایش مستمر محورهای استان همدان ۷۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز توسط گشت های راهداری در حریم راههای همدان شناسایی و برخورد قانونی با آنها انجام شد.

به گزارش سایت همدان پرس «مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: طی سال گذشته با کنترل و پایش مستمر محورهای استان همدان ۷۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز توسط گشت های راهداری در حریم راههای همدان شناسایی و برخورد قانونی با آنها انجام شد.

مهرداد آهکی با بیان اینکه حریم قانونی راهها جزء خط قرمز راهداری محسوب می شود، گفت: این اداره کل با حکم قضایی نسبت به هرگونه تجاوز به حریم،ریختن زباله در حریم جاده ها و ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌ها بشدت برخورد خواهد کرد.

آهکی ادامه داد: از هم استانی های گرامی خواهشمندیم قبل از هرگونه اقدام در حریم راه‌ها و جلوگیری از متضرر شدن خود ابتدا با مراجعه به درگاه ملی مجوزها و ادارات راهداری نسبت به اخذ مجوز های لازم اقدام نمایند.

او تصریح کرد: علاوه بر پایش و کنترل ۲۴ ساعته محورهای استان از طریق سامانه های نظارت تصویری و گشت های راهداری ،مردم عزیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به حریم،ساخت ساز غیرمجاز در حریم جاده ها و تخلیه زباله در حریم راهها را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا عوامل راهداری استان در اسرع وقت نسبت رفع مستحدثات غیرمجاز در حریم راهها اقدام نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان در پایان گفت: در سال گذشته ۲۲۷ مورد صدور مجوز،۶۴ مورد صدور اخطار، ۱۴۲ مورد شناسایی و با ۷۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز برخورد قانونی شد، و در ایام تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳ نیز ۱۳۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شد.»

انتهای پیام

نظر شما