شناسهٔ خبر: 66125546 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

تصاویر جدید از توقیف کشتی اسرائیلی؛ مالک کشتی توقیف‌شده کیست؟/ ویدئو و تصاویر

صبح امروز یک کشتی باری متعلق به اسرائیل توسط سپاه پاسداران در تنگه هرمز توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، یک فروند کشتی کانتینربر مرتبط با اسرائیل، با نام «MCS Aries»، توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه «SNSF»، با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی، در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شد.

صبح امروز «شنبه، ۲۵ فروردین ۱۴۰۳»، یک کشتی باری متعلق به اسرائیل توسط سپاه پاسداران در تنگه هرمز توقیف شد.

کشتی مرتبط با اسرائیل، هم‌اکنون به سمت آب‌های سرزمینی کشورمان هدایت شده است.

این کشتی با پرچم پرتغال توسط شرکت «Zodiac»، که مالک آن یک سرمایه‌دار اسرائیلی به نام ایال اوفر «Eyal Ofer» است، اداره می‌شود.

توقیف کشتی اسرائیلی

 

توقیف کشتی اسرائیلی

مالک کشتی اسرائیلی توقیف‌شده کیست؟

خبرگزاری مهر نوشت: صبح امروز، یک کشتی باری متعلق به اسرائیل توسط سپاه پاسداران در تنگه هرمز توقیف شد، اما مالک این کشتی چه کسی است؟

امروز صبح، کشتی اسرائیلی در تنگه هرمز توقیف شد که «ایال اوفر» مالکیت آن را دارد. او در سال ۱۹۵۰، در حیفا متولد شد و بنیان‌گذار و رئیس شرکت کشتیرانی «زودیاک»، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشتیرانی در جهان است. هاو مچنین سهام قابل توجهی در شرکت‌های مختلف، از جمله «OCMS» انرژی و سهام خصوصی میلستون دارد.

ایال در رشته بازرگانی از دانشگاه تل‌آویو لیسانس گرفت و سپس به شرکت خانوادگی پیوست و در سال ۱۹۷۹ پس از مرگ پدرش، مدیر عامل شرکت کشتیرانی اسکور شد.

اوفر پس از فروش شرکت اسکور در سال ۱۹۹۹، شرکت کشتیرانی زودیاک را تأسیس و به سرعت رشد کرد که پس از مدتی به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشتیرانی در جهان تبدیل شد؛ این شرکت طیف گسترده‌ای از کشتی‌ها را شامل تانکر، کشتی باری و کشتی فله‌بر اداره می‌کند.

ایال یکی از ثروتمندترین افراد اسرائیل به شمار می‌آید و ثروتی نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار دارد و در فهرست ثروتمندترین افراد جهان که توسط مجله فوربس منتشر می‌شود، نیز قرار دارد.

اوفر در موناکو زندگی می‌کند.

توقیف کشتی اسرائیلی

تصاویری از توقیف کشتی اسرائیلی

تصاویری از توقیف یک فروند کشتی کانتینربر مرتبط با اسرائیل توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه، منتشر شده است.

منبع: مهر

نظر شما