شناسهٔ خبر: 66107870 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

صدر جدول آبی ماند صدر جدول آبی ماند

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، آلومینیوم در اراک میزبان استقلال تهران بود. این دیدار همانند دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۱ بر ۰ به نفع آبی پوشان به پایان رسید. گوستاوو بلانکو زننده تنها گل استقلال در این بازی بود. آلومینیوم چند روز قبل توانست مقابل

صاحب‌خبر -

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، آلومینیوم در اراک میزبان استقلال تهران بود. این دیدار همانند دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۱ بر ۰ به نفع آبی پوشان به پایان رسید. گوستاوو بلانکو زننده تنها گل استقلال در این بازی بود.

آلومینیوم چند روز قبل توانست مقابل تراکتور در تبریز به تساوی برسد و این در حالی است که این تیم مقابل پرسپولیس و سپاهان هم بازی را با برد به انتها رساند.

ترکیب آلومینیوم:
احمد گوهری، مهران موسوی، میلاد بدرقه، امیر نوری، یونس اکبرپور، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان‌کهن، محمدامین کاظمیان، مهدی لیموچی، محمدمهدی لطفی
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، جلال الدین ماشاریپوف، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو
سرمربی: جواد نکونام

دقیقه ۱: در همان دقایقی ابتدایی مسابقه استقلال صاحب کرنر شد و ایمان سلیمی با ضربه سر توپ را با فاصله کم به بیرون زد.

دقیقه ۸ : حرکت خوب استقلالی‌ها با پاس ابوالفضل جلالی از داخل محوطه همراه شد و توپ با فاصله کم از مقابل مهرداد محمدی رد شد تا دروازه خالی آلومینیوم باز نشود.

دقیقه ۱۶: امیر نوری از پشت محوطه جریمه با ضربه بغل پا دروازه استقلال تهدید کرد که با فاصله زیاد توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: باز هم کرنر برای استقلال و ضربه سر بلانکو خطرناک از کنار دورازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱ : ارسال ماشاریپوف روی دورازه آلومینیوم با پرواز بلند سلیمی همراه شد و ضربه سر او روی تیرک دروازه گوهری فرود آمد و به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: کار خوب بازیکنان استقلال پس از چند پاس پیاپی به بلانکو در محوطه جریمه رسید و این بازیکن برای گل کردن توپ یک گام کم آورد و موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۱+۴۵: ارسال ابوالفضل جلالی روی دروازه با ضربه سر بلانکو به سمت دروازه شلیک شد و تلاش‌های گوهری بی‌فایده بود و توپ پس از برخورد به تیرک به گل تبدیل شد.

دقیقه ۵۰: ارسال خطرناک روی دروازه استقلال با واکنش خوب حسینی به کرنر رفت.

دقیقه ۵۲: ارسال کرنر روی دروازه استقلال با ضربه مهران موسوی همراه شد و به شکل خطرناک از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷ : در شلوغی محوطه جریمه نقی‌زاده با ضربه سر دروازه استقلال را تهدید کرد و حسینی به سادگی توپ را در آغوش کشید

۲۵۸۲۱۹

منبع: khabaronline-1894234

نظر شما