شناسهٔ خبر: 66089801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

در گفت‌وگو با بازار عنوان شد؛

حفر چاه آب در شاهرود و سمنان برای گذر از بحران تابستان

سمنان- حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از حفر چاه برای مقابله با کم آبی در دو شهرستان سمنان و شاهرود تا قبل از تابستان سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه کم آبی امسال نیز گریبان استان سمنان به خصوص دو شهرستان شاهرود و سمنان را گرفته است، تاکید کرد: برای مقابله با آثار سوء خشکسالی، حفر چاه در این دو شهرستان در دستور کار قرار خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۱۲ چاه تا قبل از تابستان در شهرستان های سمنان و شاهرود حفر و تکمیل می شود، افزود: شش چاه در شاهرود و شش چاه در سمنان حفر خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: تا ابتدای تابستان این ۱۲ چاه به شبکه توزیع و انتقال آب متصل می شود تا بتوانیم شاهد آبرسانی بهتر در این دو شهرستان بزرگ و پرجمعیت استان باشیم.

حمیدی همچنین گفت: دو شهرستان شاهرود و سمنان درگیر تنش آبی شدید هستند.

وی با اشاره به آبرسانی با تانکر در روستاهای استان سمنان در تابستان سال جاری به مثابه یکی از تمهیدات اندیشیده شده در راستای مقابله با کم آبی، تاکید کرد: این تانکر ها به روستاهای کم آب استان سمنان آبرسانی خواهند کرد.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه برای مدیریت شرایط در تابستان نیازمند همراهی مردم نیز داریم، ابراز کرد: مردم با استفاده بهینه از ذخایر آبی به ما در مدیریت شرایط کمک کنند.

نظر شما